Smågodt !

Aprilbaby3

Forelsket i forumet
Trenger ett råd for hvor man kan kjøpe godt smågodt !!! :P Er sååååå lei av candy king . hehe .
Noen som har noen tips ? [:)]

Jeg liker faktisk mye av smågodtet på Europris jeg... [8D]

MIX har det beste godteriet syntes jeg[:)] Særlig da jeg var hekta på sure måner en periode.. Hihi[8D]

ååh,savner mix!! Har kun Candy King på butikkene her vi bor [:'(]

ORIGINAL: TereseS

MIX har det beste godteriet syntes jeg[:)] Særlig da jeg var hekta på sure måner en periode.. Hihi[8D]

ja takk![:D]

ORIGINAL: Laraa

ja takk![:D]

ÅÅnei.. Nå må vi på mix en tur etterpå[8D]

ååå fikk lyst på smågodt nå!! hehe men orke isje å gå t butikken :P eller kanskje eg må gjør d før norske talenter begynne [:D]

ORIGINAL: pianøtt

ååå fikk lyst på smågodt nå!! hehe men orke isje å gå t butikken :P eller kanskje eg må gjør d før norske talenter begynne [:D]

Det må du nesten! Er jo tross alt fredag[:D][:D]

Svinesund! [:D][:D]
Stooooort utvalg, men litt langt unna...

Vi var der på tirsdag og snopet, men så får jeg ikke spise noe av det enda fordi jeg sliter med bihulebetennelse og går til kinesisk akupunktur og har fått sjokoladeforbud. Blir jo ikke mindre snopesjuk av å ha det i hus og ikke få lov...

Ååååh mix <3

men bunnpris ekke så ille de heller da.

var å handla mye snop på kiwi i dag, men der var egentlig lite utvalg.. surt snop.. mmm... kjenner eg må sette ei skål på bordet i kveld og.. hadde tenkt å vente til i morgen men no ble eg skikkelig snopesyk[:D]

Kiwi og Meny har samme type snop, liker det mye bedre enn candy king.
Europris er også greit, og ikke like dyrt som kiosk/bensinstasjonssnopet. Men det de har på kiosker og sånt er godt [:)]

enig [:D]

dåå har eg vært på butikken og kjøpt en stor pose smågodt[:D] og 3 filmer hehe

ORIGINAL: pianøtt

dåå har eg vært på butikken og kjøpt en stor pose smågodt[:D] og 3 filmer hehe

*trykker på liker-knappen*[:D][:D]

d va utrooooolig godt me smågodt hihi spise jo t eg blir kvalm så sjelden eg kjøpe men nå blei eg jo så frista hehe... NAM NAM [8D]

Hadde en utrolig utolmodig samboer som bare måtte kjøre av gårde med engang :p
Men ja . mix godteri er utroooooolig godt ![:)][:)] men her ble det europris smågodt . Bedre enn candy king vertfall. føler de har candy king så å si overalt ! er det ikke ganske dyrt med mix smågodt?

ORIGINAL: Bebigullet

Hadde en utrolig utolmodig samboer som bare måtte kjøre av gårde med engang :p
Men ja . mix godteri er utroooooolig godt ![:)][:)] men her ble det europris smågodt . Bedre enn candy king vertfall. føler de har candy king så å si overalt ! er det ikke ganske dyrt med mix smågodt?

jo, det er i grunn det.. men kjøper det ikke ofte her da, kun når vi skal kose oss ekstra. (eller er på kiosken og leier film [8D])

Back
Topp