Smågodt

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Hørte fra noen her inne at det var tilbud på smågodt...hvor hvor?

Jeg kjøpte på europris faktisk, tror ikke det var så dyrt der og ble veldig overrasket over hvor ferskt godteriet var... Har jo fått helt dilla så den godteposen er med meg overalt [;)]

vi handler alltid på europris. de har et kjempebra utvalg, billig, og fyller alltid på, så det er ingen tomme bokser, eller hardt godterier[:)]

men vi kjøpte over 2kg smågodt for ett par uker siden da de hadde til 4.90 på obs, så vi har enda masse igjen[:-][:D]

uff denne tråden likte jeg ikke, jeg har klart og holde meg unna godtekjøp ennå...men har så lyst på noe SKIKKELIG salt og SKIKKELIG surt godis...

ORIGINAL: _Dollface_

uff denne tråden likte jeg ikke, jeg har klart og holde meg unna godtekjøp ennå...men har så lyst på noe SKIKKELIG salt og SKIKKELIG surt godis...

Ååååå! Du måtte bare! Surt og salt er mine favoritter! [:o][:o][:o][:o] 
Må ut å kjøpe smågodt i morgen! [8|]

[8D]

Mmm! Kjøpe for 100 kr på europris idag ;-)
fylte et stoort påskeegg!!
Men prøver å ikke ete då masse siden eg leste st bebisen kan få diabetes type 2 om mor har usundt kost(noe eg har he he)

Har handlet inn en bærepose med masse godt av frukt og bær for å prøve å snu godte trenden min. Har aldri før vært stor på snop, men nå er det helt vilt.

ORIGINAL: LuckyStar

ORIGINAL: _Dollface_

Ååååå! Du måtte bare! Surt og salt er mine favoritter! [:o][:o][:o][:o] 
Må ut å kjøpe smågodt i morgen! [8|]

[8D]

Hehe sorry[;)][:D]

Var helt vill etter supersalt smågodt når jeg var gravid med C,men det selges jo ikke knallsalt smågodt i området så tvang gubben på svensketur og kjøpte nesten 2 kg med kjempesalte myke lakris frosker og de tykke smilefjes rundingene, stod og plukka ut de som så mest salte ut, for og si det sånn de veier jo ikke så mye per stk da så jeg rakk og tenke at jeg nok hadde tatt av liiiitte grann ett par ganger der[:D][:D]

Men det var verdt det da[:D][:D]

ORIGINAL: sukie

Har handlet inn en bærepose med masse godt av frukt og bær for å prøve å snu godte trenden min. Har aldri før vært stor på snop, men nå er det helt vilt.

Hehe get used to it sier bare jeg,man blir RAR av og være gravid..forrige gang hadde jeg også en greie for grønne epler som var kjøleskapskalde...det var VELDIG viktig at de var kalde og var så og så grønne...[:D]

Det , bensin lukt og salt lakris..og jeg som lo litt overbærende av alle gravide og rare innfallene de hadde[:D]

sukie
ORIGINAL: Tingeling87

Mmm! Kjøpe for 100 kr på europris idag ;-)
fylte et stoort påskeegg!!
Men prøver å ikke ete då masse siden eg leste st bebisen kan få diabetes type 2 om mor har usundt kost(noe eg har he he)

uff da[:-]
*stikker hånda ut av ostepopp posen*

Merker det meste som omhandler mat/snop er blitt VELDIG VIKTIG. Må ha akkurat den eller den tingen akkurat nå. Passe temperert. Før spiste jeg alt, utrolig lite kresen og var veldig sunn rett og slett fordi jeg likte godt alt som var sunt. Nå er jeg litt usikker/stressa for hvordan det skal gå med meg med alt det rare jeg putter i meg.
Skal prøve å bli vandt til det, men er veldig merkelige saker dette.

jeg handlet på rema idag... og der var det til 7.90...

Back
Topp