Smågodt STOPP

Du sier noe - men blir man noen gang for voksen for godis? :hilarious::hilarious:
Og ser hva du sier om vinen, veldig enkelt valg å legge det bort ( forbudt som du sier) men må innrømme at det er det jeg gleder meg aller mest til å kunne nyte igjen ( i kontrollerte mengder som du og så godt sier) :happy:

Men både det ene og andre er mer enn verdt å gi opp for denne tiden:happy:

Tydligvis blir man ikke for gammel:joyful:
Butikkrunden i dag var hard:hungover: I tillegg var jeg innom Europris:confused:

Første dag uten godteri her også. Måtte reise ut å kjøpe meg en sukkerfri iste og druer fordi jeg fikk så lyst på noe søtt, men klarte å holde meg unna godteriskuffen :joyful:

Popcorn derimot, det skal jeg unne meg i løpet av helgen:p

Gikk overraskende greit i går (lørdag), spiste generelt lite. Tror jeg allerede får litt drahjelp av svangerskapet! 4 dager uten smågodt.

Shoppet mammaklær for et par tusenlapper da, isteden:D

Gikk overraskende greit i går (lørdag), spiste generelt lite. Tror jeg allerede får litt drahjelp av svangerskapet! 4 dager uten smågodt.

Shoppet mammaklær for et par tusenlapper da, isteden:D
Ikke spist godteri siden vi startet opp med siste IVF, går veldig greit. Heier på deg:) Jeg tør ikke kjøpe klær enda, må se at dette går veien først... men det kommer en dag jeg tør bestille❤️

Ikke spist godteri siden vi startet opp med siste IVF, går veldig greit. Heier på deg:) Jeg tør ikke kjøpe klær enda, må se at dette går veien først... men det kommer en dag jeg tør bestille❤️

Skjønner deg veldig godt:Heartpink
Selv har jeg vært ufattelig heldig og sluppet både MA og SA (banker hardt i bordet) så jeg har lett for å tenke at nå som jeg endelig er gravid går det hele veien. Håper ikke jeg får meg en smekk!

Vi skal ha desemberbarn! Ååå, advent med stor mage:shy:...

Skjønner deg veldig godt:Heartpink
Selv har jeg vært ufattelig heldig og sluppet både MA og SA (banker hardt i bordet) så jeg har lett for å tenke at nå som jeg endelig er gravid går det hele veien. Håper ikke jeg får meg en smekk!

Vi skal ha desemberbarn! Ååå, advent med stor mage:shy:...
Det blir en kjempe fin tid ❤️

Ja, jeg blir med på dette. Må begrense meg litt, startet en livsstilsendringsreise før jeg ble gravid nå. Har veldig lyst på god sunn mat heldigvis. Men godteri kan bli vanskelig. Godtestopp her også!

8 dager uten godteri :D

Jeg starter i morgen! Håper jeg klarer å holde meg unna snop i alle fall frem til 1. juni, det er første mål. Så får vi se etter det, hehe!

Kan jeg spørre om du merker noe på kroppen? Jeg er så sinnsykt oppblåst, og har vært det 2-3 uker nå.. utrolig ubehagelig :-(

Jeg har vært litt oppblåst, men det er vel mest symptom på graviditet (4+6) tipper jeg. Men føler meg ikke så «tung» i kroppen nå som jeg har kuttet alt og spiser sunt. Og så er det jo godt psykisk synes jeg.

Jeg har vært litt oppblåst, men det er vel mest symptom på graviditet (4+6) tipper jeg. Men føler meg ikke så «tung» i kroppen nå som jeg har kuttet alt og spiser sunt. Og så er det jo godt psykisk synes jeg.
Okei. Håper jeg får positiv effekt :-)

Jeg har klart meg så fint uten godteri, heeeelt til i dag da jeg gikk på en smell:sorry:
Uten å tenke meg om stappet jeg hånda ned i en pose med smash som lå på kjøkkenbenken, og innså ikke tabben før jeg var på vei til å «smake» på nr 2:wideyed:

Det ble med den ene, og så er det på’n igjen i morgen :p

Back
Topp