Smågal på appen

SingerAlite

Gift med forumet
VIP
Novemberlykke 2015
En liten stund fikk jeg ikke brukt appen, om dette var nedetid eller hva, vet jeg ikke, men nå når jeg har kommet til igjen, så har skjult forsvunnet :( nettleser sender meg automatisk til appen, så må bruke en annen nettleser som er ganske så rotete.. derfor orker jeg ikke å styre på [emoji14] Quick fix til å skjult opp igjen? Får adgang om jeg går på en gammel varsel og trykker meg inn via den veien

Så rart? Men av og til klikker det litt. Hvis det vedvarer så ville jeg gitt beskjed på teknisk del av forum

Jeg fikk besjed om å logge på men var pålogget iver alt. Fikk lese men ikke svare [emoji848]
Var logget på til å begynne med, med beskjed om å logge på [emoji14] så kom det nettverksfeil og det der styret. Ble helt sånn.. jaaaa! Jeg er alene hjemme og har ingenting å gjøre på (sett bort fra vaske klær, rydde hus, vaske bad, oppvasken etc [emoji23] ) men null selskap!

Var logget på til å begynne med, med beskjed om å logge på [emoji14] så kom det nettverksfeil og det der styret. Ble helt sånn.. jaaaa! Jeg er alene hjemme og har ingenting å gjøre på (sett bort fra vaske klær, rydde hus, vaske bad, oppvasken etc [emoji23] ) men null selskap!

Nå er det samme igjen her :( jeg får bre lese hvor jeg er qoutet å bare svare på det :o håper det blir fikset snart :)

Back
Topp