Småflaue hendelser fra de små ❤

SingerAlite

Gift med forumet
VIP
Novemberlykke 2015
Satt på bussen i dag på vei hjem (40 minutter busstur), og bussen var full. Studenter som sto i midtgangen hvor vognen, poden og jeg var plassert [emoji14] poden digger flasker. Tomme som fulle. Ett fett. De er det morsomste han vet om å tromme med. Han så den nærmeste studenten sto med en halvliters cola flaske, og han pratet til han, ropte til han, prøvde å få oppmerksomheten hans.. til ingen nytte [emoji14]

PLUTSELIG(!) uten forvarsel tok han tak i flasken og nappet den ut av hendene på studenten [emoji14] jeg ble så paff! Fikk omsider flasken sin tilbake.. så startet han igjen, pratet og bablet til han så godt han kunne.. fikk ingen reaksjon, dermed peilet han seg inn på den neste favoritten, de dingle greiene som henger i glidlåsen [emoji14] han nappet tak i jakken og skulle til å tygge på den! Studenten ble litt sånn "OMG la meg være i fred" mens jeg ikke klarte å holde maska. Helt utrolig hvor kontaktsyk han plutselig ble til helt ville fremmede mennesker som han som regel har vært sky til før! Jeg beklaget meg og forklarte kort hva han prøvde på [emoji14] da kom smilet fra studenten, og jeg tror de ble bestevenner på 2 sekunder om ikke mindre..

Så søt :D Godt de tok det med humør da :D

Back
Topp