Småblødninger

Snorkfrøken1991

Andre møte med forumet
Flere her som har opplevd småblødninger i svangerskapet?
Hadde ingen med første, men nå med nr 2 har jeg hatt 2 småblødninger så langt (uke 28+1).

Første gang ringte jeg føden og ble betrygget med at alt var fint. Ville ikke ha meg inn på sjekk pga tett nese :meh: Har i dag igjen opplevd litt igjen (ferskt blod på papir etter toalettbesøk). Hva syns dere, slappe av eller kontakte føden på ny? Kjenner masse liv.
 
Flere her som har opplevd småblødninger i svangerskapet?
Hadde ingen med første, men nå med nr 2 har jeg hatt 2 småblødninger så langt (uke 28+1).

Første gang ringte jeg føden og ble betrygget med at alt var fint. Ville ikke ha meg inn på sjekk pga tett nese :meh: Har i dag igjen opplevd litt igjen (ferskt blod på papir etter toalettbesøk). Hva syns dere, slappe av eller kontakte føden på ny? Kjenner masse liv.
Eg har opplevd blod på papir, men da såpass lite at jeg har visst at det kun var skjøre slimhinner som gjorde det. Etter sex for eksempel. Om det kommer mer enn kun litt når du tørker deg ville eg ha sjekket opp i det. Ikke bra om det er modning på gang som gjør det
 
Flere her som har opplevd småblødninger i svangerskapet?
Hadde ingen med første, men nå med nr 2 har jeg hatt 2 småblødninger så langt (uke 28+1).

Første gang ringte jeg føden og ble betrygget med at alt var fint. Ville ikke ha meg inn på sjekk pga tett nese :meh: Har i dag igjen opplevd litt igjen (ferskt blod på papir etter toalettbesøk). Hva syns dere, slappe av eller kontakte føden på ny? Kjenner masse liv.
Har ikke hatt noen blødninger selv, men jeg ville kanskje bare ha ringt føden og snakket med dem. Hvis de vil ta deg inn denne gangen så er det vel bedre med en sjekk for mye enn en for lite:Heartred
 
Takk for svar!
Jeg ser det litt ann i dag, da det ikke har kommet mer (kun «rester»). Kommer det mer i dag eller i morgen ringer jeg med en gang!
 
Sniker litt fra Januar da jeg mest sannsynlig føder i desember.

Jeg hadde to runder med blødninger i uke 16 og 19, fikk beskjed om å komme inn på føden begge gangene, viser seg at jeg har placenta previa. Nå som jeg har passert uke 23 fikk jeg beskjed om å ringe ambulanse om blødningene skulle ta seg opp.
 
Back
Topp