Småblødninger uke 11

Nå er jeg i uke 16 og har egentlig hatt småblødninger fra uke 13-14 igjen :nailbiting: Kjenner jeg er så nervøs, men det er ikke JM. Ikke vært der på kontroll etter TUL da, men skal dit neste uke.

TW!!
Jeg tror blødningene henger sammen med avføring, for hver gang jeg gjør nummer to kommer det blod fra skjeden. Er det flere som har opplevd dette?

Kjenner jeg uroer meg, og kvier meg for å fortelle om graviditeten til andre fordi jeg ikke vet om fosteret lever. Samtidig ser jeg at magen vokser, og jeg har ingen smerter. Veldig små blødninger med friskt rødt blod.

Noen andre som har opplevd det samme, og som kan komme med en solskinnshistorie?:Heartred
 
Jeg har ikke hatt blødninger så langt (uke 16). Men jeg har merket at det er litt mer skjørt der nede, så etter samleie og nr. 2 på do så får jeg litt blod på papiret som kommer fra at det revner litt. Kanskje det er det blodet kommer av. Når har du OUL?
 
Jeg har ikke hatt blødninger så langt (uke 16). Men jeg har merket at det er litt mer skjørt der nede, så etter samleie og nr. 2 på do så får jeg litt blod på papiret som kommer fra at det revner litt. Kanskje det er det blodet kommer av. Når har du OUL?
OUL om ca. 14 dager
 
Jeg har ikke hatt noe små-blødning tidligere men for et par dager siden kom det litt. Da var jeg 15+5. Hadde ultralyd samme dag faktisk, alt var normalt. Det er normalt med litt, pga skjøre slimhinner, men er vanskelig og ikke tenke på det, blir automatisk litt ekstra bekymret.... Men så lenge det ikke blør mye og at det kun er etter du har vært på do, så er det nok bare helt uskyldig :)
 
Det er jo litt å vente, samme som meg. Jeg blir også veldig fort bekymret med den minste krampe, selv om det ikke blør. Jeg håper i alle fall at du klarer å nyte desemberukene fram til da og at UL viser at alt er bra der inne! Det høres slik ut på det du beskriver og hvis jm ikke er bekymret heller :)
Krysser fingrene for deg!
 
Det er jo litt å vente, samme som meg. Jeg blir også veldig fort bekymret med den minste krampe, selv om det ikke blør. Jeg håper i alle fall at du klarer å nyte desemberukene fram til da og at UL viser at alt er bra der inne! Det høres slik ut på det du beskriver og hvis jm ikke er bekymret heller :)
Krysser fingrene for deg!
Jeg krysser i allefall fingrene for at JM klarer å finne hjertelyd på jordmortime neste uke. Da får jeg roa meg skikkelig! Enn så lenge synes jeg det er vanskelig å fortelle om graviditeten siden jeg ikke er helt sikker på at nurket der ikke lever :nailbiting:
 
Back
Topp