Småblødning

Hønemoor1

Betatt av forumet
Høsthjerter 2017
I dag begynte det lille hjertet inne i meg forhåpentligvis å slå :Heartred Likevel er det et lite ''skår'' i gleden. Da jeg skulle legge meg i går opplevde jeg at det var litt lyserosa prikker på papiret. Jeg kjente at jeg ble kjempekvalm og fikk vondt i magen (kan være psykisk så klart). Jeg så for meg det verste med en gang og sto opp flere ganger i løpet av natten i tro om at det kom til å fossblø. I dag tidlig var det bare fortsatt små spor hvis jeg virkelig analyserte papiret :nailbiting:

Blir så sykt nervøs... Er det andre som har opplevd dette?
 
Jeg hadde små blødninger helt frem til uke 27 i mitt forrige svangerskap. Så en blødning trenger nødvendigvis ikke å være noe farlig [emoji4] men dette er min erfaring altså.
 
I første svangerskap blødde jeg mye gjennom hele svangerskapet, ut kom en veldig frisk og fin liten gullklump :) nå er jeg 4+0 og opplevde i dag litt spotting, men ingen blødninger. Tar det ganske med ro grunnet tidligere erfaringer og vet at en spontanabort innebærer en del mer blod og litt magekramper.. mange opplever at rundt tiden mensen egentlig skal komme at de spotter litt.
 
Nå har jeg vært hos legen og han sier det er helt vanlig med blødning i svangerskapet, spesielt hvis det er snakk om dråper i trusa eller når man tørker seg. Men han sa at hvis det er blod slik at man må bruke bind flere ganger til dagen det mer grunn til bekymring! :Heartred
 
Jeg opplever det samme nå. Anbefalte han deg å fortsette som normalt eller å ta det med ro?
 
Legen sa at det ikke var noe å tenke over og gjøre med, men jm ringte meg etter jeg hadde vært hos han og sa at jeg skulle ta det med ro i dag og i helgen.
 
Legen sa at det ikke var noe å tenke over og gjøre med, men jm ringte meg etter jeg hadde vært hos han og sa at jeg skulle ta det med ro i dag og i helgen.
[emoji178] ok. Masse lykke til/God bedring, eller hva man sier [emoji176] Ha en fin helg [emoji7]
 
Har hatt flere MA'er, og et vellykket svangerskap, og rosa spotting hadde jeg kun i sistnevnte. Helt vanlig. Dette går nok så bra så. Sender deg en varm klem. <3
 
Back
Topp