Småbarnsstiden, kjærestetid og sexliv?

Gratulerer så mye med baby på vei :) Jeg fødte også 02.02. Og har en som blir 2 år i august.

Vi har det travelt og har et veldig dårlig samliv. Men nå er situasjonen vår litt spesiell for mannen min er syk og kan ikke hjelpe til.

Veldig koselig nå som eldste har inntatt storebrorrollen og koser med mini, vil leke med han osv :)
 
Her er det veldig travelt og vært det siden start. Kolikk, melkeallergi, slitt og sliter skikkelig med søvn både på dag og natt. Det sammen med oppussing og en mann som jobber 60 timer i uka+++, er ikke alltid en god kombo. Har og ei fra før som skal følges opp med skole og aktiviteter.
Men det blir bedre. Første året er unntakstilstand.

Gratulerer så mye med ny baby på vei. :)
 
Sniker fra mai. Jeg fødte ei jente i mai og har allerede en gutt fra før på 18 mnd. Her er sexlivet helt på topp igjen, har allerede hatt ganske mange runder i sengen haha, så noen er heldige
 
Gratulerer med baby på vei :)

Her er det travelt ja. Fødte 23.02, og har en jente som ble 2år 11.02. Vi bygger på huset, så mannen stikker ut for å snekre rett etter middagen og driver gjerne på til 23. Med andre ord blir det lite tid til samliv, kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har fått til en runde i sengen etter fødsel.
Denne perioden er helt klart unntakstilstand. Påbygget tar form, babyen vokser til og alt blir bedre.
 
Gratulerer med ny baby på vei :) travelt tror jeg de aller fleste har det. Nå ser jeg at jeg må delegere litt slik at alt ikke kommer på en og samme dag for ellers blir det rett og slett for mye og jeg blir sur og grinete.
Vi har blitt veldig flinke til kjærestetid etter at barna er i seng og sexlivet er som før. Til tider ofte og andre perioder mindre :)
 
Tusen takk alle sammen ;) Blir nok enda mer travelt, mindre sex og enda mindre tid til kjærestetid med enda en baby i hus, men godt og høre at de ikke bare er hos meg det røyner på :nailbiting: Det går seg vell til med tiden får jeg håpe, da blir det mer tid og overskudd til hverandre igjen :shy:
 
Her er det veldig travelt og vært det siden start. Kolikk, melkeallergi, slitt og sliter skikkelig med søvn både på dag og natt. Det sammen med oppussing og en mann som jobber 60 timer i uka+++, er ikke alltid en god kombo. Har og ei fra før som skal følges opp med skole og aktiviteter.
Men det blir bedre. Første året er unntakstilstand.

Gratulerer så mye med ny baby på vei. :)

Hei!
Hvordan fant dere ut at lille hadde melkeallergi? send meg gjerne pm hvis det er mulig her inne :s
 
Gratulerer med en til på vei! Her har det vært mas fra ende til annen, men begynner å roe seg litt nå ❤ Fødte 16.02.16 (termin 27.03.16), ble skrevet ut 13.03.16. Etter 6 uker med legevakt og akutten på den lille, ble det ambulanse til Ullevål på 17. Mai for operasjon av lyskebrokk. Så nå føler vi at vi kan slappe av mer :p Sexlivet begynner å komme tilbake, og vi prøver å få tid til oss selv. Men ikke bare bare med en prematur i hus heller, selvom det begynner å gå seg til :) Hennes farmor passer henne i ny og ned, da kan jeg og samboeren gjøre noe sammen.
 
Så slitsomt for dere :arghh: Så bra at det begynner og ordne seg og at farmor hjelper til :dummy1: Det er viktig og ta vare på kjærestetiden men er søren ikke like enkelt og få de til i småbarnsstiden. Får inviterere mannen til sengekos i kveld ;)
 
Så slitsomt for dere :arghh: Så bra at det begynner og ordne seg og at farmor hjelper til :dummy1: Det er viktig og ta vare på kjærestetiden men er søren ikke like enkelt og få de til i småbarnsstiden. Får inviterere mannen til sengekos i kveld ;)
Har vært mye, men nå koser vi oss :) Og ja, det er supert å ha noen som passer ho i ny og ned. Vi spiller golf begge to, og det er veldig ålreit for oss å ta en runde sammen på banen i ny og ned :) Hehe, ja, vi har faktisk hoppet litt i høyet siste ukene ;-) Da føles alt enda mer normalt igjen :p
 
Så kjekt med en felles interesse da :happy:
Trenger litt tips til date forslag her i en travel hverdag, så om noen har noen ideer så kom med de :oops:
 
Gratulerer med nr to på vei! Kan tenke meg det er blendende følelser, men det går nok så fint skal du se❤️:)

Her er samlivet bedre enn noen gang. Vet ikke hvorfor. Mulig fordi vi vet at familien er komplett for vår del (har to barn og rimelig fornøyd med det). Vi trives veldig godt som Tobarnsforeldre. Sexlivet er flyttet til sofaen siden vi deler rom med minstemor :p Hun har fått kveldsrutine nå så hun sover fra 20 og til morgenen etter stort sett. Da blir det jo tid til kos på kvelden, og føler oss heldig sånn sett:) veien var lang da. Brukte en halv evighet på å hoppe i høyet, men når vi først kom i gang er det jo bare moro :p Lillemor hadde kolikk de første tre mnd og jeg hadde en rimelig slitsom ammestart, så da ble det ikke noe egentid. Trøster meg med at de vokser så forferdelig fort. Godt på ett vis og trist på et annet. Kanskje lettere å nyte det nå for meg siden jeg vet det er siste gang liksom.
 
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Gratulerer med nr to på vei! Kan tenke meg det er blendende følelser, men det går nok så fint skal du se❤️:)

Her er samlivet bedre enn noen gang. Vet ikke hvorfor. Mulig fordi vi vet at familien er komplett for vår del (har to barn og rimelig fornøyd med det). Vi trives veldig godt som Tobarnsforeldre. Sexlivet er flyttet til sofaen siden vi deler rom med minstemor :p Hun har fått kveldsrutine nå så hun sover fra 20 og til morgenen etter stort sett. Da blir det jo tid til kos på kvelden, og føler oss heldig sånn sett:) veien var lang da. Brukte en halv evighet på å hoppe i høyet, men når vi først kom i gang er det jo bare moro :p Lillemor hadde kolikk de første tre mnd og jeg hadde en rimelig slitsom ammestart, så da ble det ikke noe egentid. Trøster meg med at de vokser så forferdelig fort. Godt på ett vis og trist på et annet. Kanskje lettere å nyte det nå for meg siden jeg vet det er siste gang liksom.

Takk for det, men her er det nr 4 :hilarious: Og helt klar den siste :arghh: 3 små og 1 litt større bonusjente :shy: Bra når ting faller på plass, en får rutiner og mer tid til egentid, kjærestetid og hopping i høyet/sengen eller sofaen ;)

Hvor ofte blir de hopping i høyet på dere småbarnsforeldre? :rolleyes: Her er det alt fra 3 ganger i uken til 2 ganger i mnd.
 
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Takk for det, men her er det nr 4 :hilarious: Og helt klar den siste :arghh: 3 små og 1 litt større bonusjente :shy: Bra når ting faller på plass, en får rutiner og mer tid til egentid, kjærestetid og hopping i høyet/sengen eller sofaen ;)

Hvor ofte blir de hopping i høyet på dere småbarnsforeldre? :rolleyes: Her er det alt fra 3 ganger i uken til 2 ganger i mnd.
Åh storfamilie da❤️ det blir nok fint det! :) men skjønner om du er litt sjokket.

Høyhoppingen har på en måte nettopp kommet ordentlig i gang for oss etter at lillesøster ble født så mistenker at vi er litt ivrige nå:p men fortsetter den gode flyten er det mellom 6 og 4 ganger i uken her. Men nå er vi inne i en god periode for oss som nevnt, begge barna sover godt fra kvelden til morgenen etter:) tror det er veldig forskjellig fra par til par jeg! Og ikke noe er feil på en måte så lenge begge parter er fornøyd :)
 
Så bra, kjekt npr ting går bra :p
Ja her ble de et lite sjokk, men litt mer vant til tanken og kvalmen begynner og gli over så blir kjekt dette :happy: Noen flere som har tenkt på flere små da? Hvor mangen barn har dere her inne?
 
Back
Topp