Småbarn i bryllup

Augustinaen

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hva kler dere smågutter med i bryllup? Han er 11mnd da og kryper. Ønsker derfor ikke noe som er trangt og stivt å bevege seg i, slik typiske dressbukser ofte er.. Bunad/festdrakt utgår. Hvis dere vet om noe behagelig pentøy send gjerne link eller bilde!

Tror jeg ville gått for romper med body og strømpebukser under. Kan være ganske pent i de rette kombinasjonene og er konformt for baby

Tror jeg ville gått for romper med body og strømpebukser under. Kan være ganske pent i de rette kombinasjonene og er konformt for baby

Det har jeg også tenkt på.. men blir det pent nok? Og har så små barn litt fripass for bekledning? De jeg har spurt i familien mener nei, jeg mener ja.. men har ikke lyst at alle skal tenke at han ikke er kledd for anledningen...

Jeg har nok også ødelagt den kombinasjonen litt, da han ofte går sånn til vanlig :P

Det har jeg også tenkt på.. men blir det pent nok? Og har så små barn litt fripass for bekledning? De jeg har spurt i familien mener nei, jeg mener ja.. men har ikke lyst at alle skal tenke at han ikke er kledd for anledningen...

Jeg har nok også ødelagt den kombinasjonen litt, da han ofte går sånn til vanlig :p
Jeg mener at småbarn bør få litt fripass for bekledning altså.. De er små mennesker, ikke små voksne.. :)

Jeg har nok også ødelagt den kombinasjonen litt, da han ofte går sånn til vanlig :p
Hvis det ikke er bra nok så har jo h&m «skjorte, sløyfe og penbukser». Altså body med sløyfe som er sydd på og mørke myke bukser som ser ut som penbukser. Vet ikke hvor store størrelser de har da, lillegutt hadde det når vi var i barnedåp, men da var han bare noen uker gammel

Det finnes jo finere rompere også , jrg hadde nok ikke tatt en hverdagsrompdr

Memini sine feks
Kan se om jrg finner

Takk :) Memini Nicholas rompere er de vi har brukt mest til vanlig.. så må ha noe annet enn den typen i alle fall :D

Ja baby er fritatt tenker jeg... ellers finnes det bodier som er skjorte det er genialt for da holder skjorten seg på plass;)

Hva med å kjøpe et fint sett (sånn fra hm hvor buksa er myk) også etterhvert skifte buksa ut med en strømpebukse?

Får kjøp body med sløyfe og evt vest påsydd. Dra på en svart/grå strech eller joggebukse, så holder det i massevis!

Back
Topp