Hade!
Forelsket i forumet
wææ, kjenner jeg blir veeeldig fort stresset og på tuppa[&:][&:] Varer som jeg har bestilt på apoteket har ikke kommet på apoteket.. tredje gang jeg får beskjed om at det er forsinket... og jeg som bestilte i god tid...
Mandag er jeg tom.. jeg skal sette sprøyte kl 09:00. .. Så skal jeg håpe at den har kommet til rette da?? wæææ [&:][&:][&:][&:][&:] Nei, det går ikke...
Heldigvis[:D][:D][:D][:D] hadde de den på et annet apotek i byen!!!!!
Stakkar mannen min som har ventet på apoteket i over en time for å finne ut av dette.... , MEN det er jo tross alt ikke han som må stikke seg da... MEN så er jeg sååå følsom og sensitiv at jeg får dårlig samvittighet og begynner å grine[:(][:(] Herlighet for en berg og dalbane med hormoner!!! og jeg som er ILLE NOK til vanlig!!
[:-][:-][:-][:-] Begynner å bli skikkelig på tuppa nå asså!
Mandag er jeg tom.. jeg skal sette sprøyte kl 09:00. .. Så skal jeg håpe at den har kommet til rette da?? wæææ [&:][&:][&:][&:][&:] Nei, det går ikke...
Heldigvis[:D][:D][:D][:D] hadde de den på et annet apotek i byen!!!!!
Stakkar mannen min som har ventet på apoteket i over en time for å finne ut av dette.... , MEN det er jo tross alt ikke han som må stikke seg da... MEN så er jeg sååå følsom og sensitiv at jeg får dårlig samvittighet og begynner å grine[:(][:(] Herlighet for en berg og dalbane med hormoner!!! og jeg som er ILLE NOK til vanlig!!
[:-][:-][:-][:-] Begynner å bli skikkelig på tuppa nå asså!