Små stresset

Hade!

Forelsket i forumet
wææ, kjenner jeg blir veeeldig fort stresset og på tuppa[&:][&:] Varer som jeg har bestilt på apoteket har ikke kommet på apoteket.. tredje gang jeg får beskjed om at det er forsinket... og jeg som bestilte i god tid...
Mandag er jeg tom.. jeg skal sette sprøyte kl 09:00. .. Så skal jeg håpe at den har kommet til rette da?? wæææ [&:][&:][&:][&:][&:] Nei, det går ikke...

Heldigvis[:D][:D][:D][:D] hadde de den på et annet apotek i byen!!!!!

Stakkar mannen min som har ventet på apoteket i over en time for å finne ut av dette.... , MEN det er jo tross alt ikke han som må stikke seg da... MEN så er jeg sååå følsom og sensitiv at jeg får dårlig samvittighet og begynner å grine[:(][:(] Herlighet for en berg og dalbane med hormoner!!! og jeg som er ILLE NOK til vanlig!!

[:-][:-][:-][:-] Begynner å bli skikkelig på tuppa nå asså!

Skikkelig kjekt å høre ( om du skjønner ) at jeg ikke er den eneste![:D][:D]
Blir jo smårar av hele greia!

By the way; jeg og har en goood følelse ang. deg [;)]Tenkte det med det samme jeg såg deg... vet ikke hvorfor[:)]

Jeg kommer mest sannsynlig til å ha uttak rundt 20 juni [:D][:D] Spørs hvordan det blir når det er i helg. Og jeg skal i bryllup på  Lørdagen [:D][:D] Tiden kommer til å fly ihvertfall... ++ at det tar 6 timer å kjøre til klinikken! hehe!

Kjekt å høre hvordan det går med uttak [:D][:D][:D][:D]spennende!!!

Ja, det er et stykke å reise, så håper at det etter den siste ul er fastsatt et tidspunkt som gjør at jeg kan delta i bryllupet[8|][8|] 
Men det tar vi etterhvert... utifra de andre gangene , så skal det klaffe bra. [:D][:D][:D] må være optimistisk!

Jaa, vi ruger samtidig[:D][:D] . .. Er det fast blodprøve taking der du hører til ?  Jeg får rekvisisjon og skal ta 14 dager etter innsett....

Nei, jeg hører bare at det ikke er alle som får rekvisisjon, og at de bare skal hjemmeteste... og noen må vente 18 dager..[:)]

Back
Topp