Små storesøsken :-)

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Hhi hi!
Vi kommer ikke over det, at minste barnet skal bli storesøster! :-)
Det er så rart å tenke på at bleiebarnet snart skal bli større enn en annen!
Veldig rart med tanke på at eldste barnet vårt er såpass mye eldre, og derfor mer en "ordentlig" storesøster som kan hjelpe til osv.
Denne kommende storesøsteren kommer vel til å behandle den lille babyen som dukkene; løfter etter bena, stikker ut øynene, tar dukkens smokk og drikkeflaske til seg selv først.... :p

Men, det er også noen ganger hvor hun lyser opp ved synet av dukken, og koser og nusser litt på kinnet til dukken. Det er herlig det!

:love7

Er det flere små, kommende storesøsken her?

Hhi hi!
Vi kommer ikke over det, at minste barnet skal bli storesøster! :)
Det er så rart å tenke på at bleiebarnet snart skal bli større enn en annen!
Veldig rart med tanke på at eldste barnet vårt er såpass mye eldre, og derfor mer en "ordentlig" storesøster som kan hjelpe til osv.
Denne kommende storesøsteren kommer vel til å behandle den lille babyen som dukkene; løfter etter bena, stikker ut øynene, tar dukkens smokk og drikkeflaske til seg selv først.... :p

Men, det er også noen ganger hvor hun lyser opp ved synet av dukken, og koser og nusser litt på kinnet til dukken. Det er herlig det!

:love7

Er det flere små, kommende storesøsken her?

Hvor stor forskjell blir det på dine?? Blir tette her også.. Lille storebror blir 2 år 1 mnd etter at mageboern har termin =P

Hvor stor forskjell blir det på dine?? Blir tette her også.. Lille storebror blir 2 år 1 mnd etter at mageboern har termin =P
Min vil være 21 måneder, altså under 2 år, når den nye babyen kommer! :-)
Eldste går jo på skolen.

Hehe, jeg kjenner VELDIG godt til tanken din... Det slår meg SÅ ofte når jeg kikker på den lille «baby»gutten min... TENK at du skal bli storebror?! Er det muulig?! Bitte lille godgutten min jo... Han vil vell være ca 19 mnd når babyen kommer... Eldste storebror var jo bare 1,5 mnd ifra å være hele 5 år da lillebror ble født, og vi sa akkurat som deg; at han var en ordentlig storebror!! :) Vår eldste gutt, som nå er blitt 6 år synes også det er VELDIG rart at den bitte lille lillebroren hans skal bli storebror...<3 :)

Her blir storesøster rundt 18-19 månda når lillebror kjem :)

Storesøster her vil være 3 år når den lille kommer. :) Hun er virkelig storesøstermateriale for hun har en helt utrolig omsorg for dukkene sine, og i går fant hun seg en nisse på Nille som hun behandlet som en baby. :P (som hun selvfølgelig måtte bare få fordi jeg smeltet litt. :P )

Snuppa her var 16mnd når snuppen kom, rart å se bilder fra sykehuset når ho trilla han i "senga" der.. Nå blir ho 5år og 7mnd, han blir 4år og 3mnd..

Storebror er 4,5 år når lillesøster kommer, og lillestorebror fyller 2 år på slutten av april.

Vi har en datter som blir 2 i februar, så hun er ca 2 år og 2 mnd når baby kommer. Det blir ganske rart ja, for jeg synes hun er ganske liten fortsatt.... Går nok veldig bra, hun er så omsorgsfull og tar nye ting veldig fort så hun kommer til å bli en flott storesøster.

Storebror blir 4 i april og lillesøster blir 2 i midten av mars:)

Back
Topp