Små stikk i underlivet

Desemberlykke92

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Noken som aner ka det kan komme av? Er som små lyn som kjem av og til. Noken dager kjenner eg ingen andre dager har eg fleire. Er liksom mellom trusekanten og heilt ned det stikke. Varierer litt kor eg kjenne det..
Nysgjerrig på ka det er for noke :p

Er nok bare lille som presser borti noen nerver el :) husker jeg mista pusten av og til av sånn stikking med forje graviditet.

Jeg har også opplevd noen slike stikk. Ikke spesielt behagelig nei :p

Blitt skikkelig plaga med dette siste uka! Kommer plutselig, spesielt i bevegelse. Hadde time hos jordmor idag, og hun sa at babyen ligger godt ned i bekkenet, i tillegg til bekkenløsning, så var stikkene pga never i klem:)

Ble plutselig veldig plaga av det i gårkveld, og det etter å ha kjent lille ha fest der nede en god stund. Tenkte selv det var nok litt trangt der, så når han presser så på og beveger seg der så trykker han vell inn en nerve eller ti. :p

Jeg ville ikke si det er stikk, men om jeg rydder eller holder på med noe når jeg er på beina får jeg sånt øm vondt rett under magen. Pleier å sette meg ned til det gir deg, ikke smertefult men ubehagelig, satser på det er normalt!

Ble plutselig veldig plaga av det i gårkveld, og det etter å ha kjent lille ha fest der nede en god stund. Tenkte selv det var nok litt trangt der, så når han presser så på og beveger seg der så trykker han vell inn en nerve eller ti. :p
Ja, det er jo mulig :-p

Back
Topp