Små spark!

Konradine

Betatt av forumet
Desemberskatter 2016
Noen som sånn smått har begynt å kjenne liv?
Jeg gjør ikke det, bare nysgjerrig på om andre har det. Med min første kjente jeg det ganske sent pga morkakens beliggenhet. Håper jeg kjenner det tidligere denne gangen :)

Bare i uke 9 enda, så jeg forventer ikke å kjenne noe på en stund. Med de andre har jeg kjent bevegelser mellom 13-15 uker på vei ;)

Jeg begynte å kjenne i uke 13, kun hvis jeg la hånden oppå livmor med litt trykk, så kjente jeg "kiling/fiskehale" utrolig gøy :D
Førstegangs og føler meg heldig! Morkaken ligger på bakveggen

Jeg tror jeg kjente noe denne uken, faktisk!! Kjent det to, tre ganger, men har ikke helt klart å stole på at det er babyen så tidlig eller om det er noe annet i tarmene;) trodde egentlig ikke det var mulig så tidlig. Er ca 12+0. Vet at morkaken ligger på bakre vegg. Det kjennes mystisk ut som det gjorde i forrige svangerskap, som bittesmå sommerfuglvinger. Skvetter til når jeg kjenner det siden det vekker minner fra forrige gang. Kjente det tidlig i forrige svangerskap også, ca uke 15/16.
Men som sagt er jeg veldig usikker på om det virkelig er babyen :)

begynte å kjenne for litt over ei uke siden :) Er 13+2 :) Er andregangs, så er helt sikker på at det er den lille gullfisken :P

Back
Topp