Små spark:)

ØNSKER NR 3 ;)

Flørter med forumet
Hei
Jeg har morkake foran men i de siste dagene føler jeg at det noe inne som sparker men veldig svakt. Men det som gjør meg beskymret er at sparkene er ikke der hverdag:( er det bare meg eller er det andre som ikke merker spark hverdag?

Håper på svar!

Jeg har kjent veldig tydelige spark, altså så tydelig at jeg kjenner det godt utenpå enkelte ganger, men plutselig blir det en dag eller to der jeg ikke kjenner noen ting! kan ligge å kjenne etter kjempe lenge uten å kjenne det. Kan være den lille ligger og sparker mot ryggen din og da kjenner du ikke :) men jeg har vært hos jordmord og hørt med doppler i ettertid, alt er heelt fint og det er faktisk ikke normalt å kjenne spark daglig før om en stund! faktisk tror jeg det er flere som ikke kjenner daglig aktivitet før etter uke 27! Slapp helt av, alt er nok bare fint :)

Kjenner bare litt bobler fra lille:( Ingen spark enda. Er bare 14+3.

Trolljente født 13.10.2011
Lillebror/søster ventes 28.03.2014

Jeg var hos legen på fredag pga at jeg ikke hadde kjent liv på 3 dager. Fikk se en liten krabat på ul. Alt sto bra til. Legen sa at det fortsatt var lenge til jeg ville kjenne spark hver dag. Det er fortsatt stor plass inni der og hvis bebis har snudd ryggen til så vil vi ikke kjenne spark som går innover. Så det er bare å ta det med ro. Men plager det deg veldig slik d gjorde med meg, ta en tur til lege eller jordmor. Har de ikke ul så har de iallfall en Doppler vil jeg tro.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Det er ikke vanlig å kjenne spark hver dag, helt normalt :) Det er vel i noen og tjue uker man skal kjenne hver dag. Kjenner ikke babyen hver dag jeg heller, men det er lettere å kjenne hvis jeg sitter helt stille eller ligger rolig :)

Jeg har også morkake foran, ultralydlegen sa at jeg sikkert ikke kom til å kjenne noe før tidligst i uke 20, så da tenker jeg at morkaken kan være grunnen til at du ikke kjenner noe hver dag selv om babyen sparker i vei. :) Og som andre her sier så er det ikke meningen at du skal kjenne liv hver dag før i uke 20+++.

Jeg har faktisk kjent spark og bevegelse daglig siden mandag, når man først har kjent daglig en stund er det vel ikke normalt om det avtar? :p

Hvor langt er du på vei da?
Vanlig at man ikke kjenner det daglig i starten, er vel etter uke 24 man bør kjenne noe daglig.

L
Hvor langt er du på vei da?
Vanlig at man ikke kjenner det daglig i starten, er vel etter uke 24 man bør kjenne noe daglig.
Er 18+2 nå, og kjenner spark hver eneste dag :p

Hei
Jeg har morkake foran men i de siste dagene føler jeg at det noe inne som sparker men veldig svakt. Men det som gjør meg beskymret er at sparkene er ikke der hverdag:( er det bare meg eller er det andre som ikke merker spark hverdag?

Håper på svar!

Jeg har også foran liggende morkake :) mot høyre, så man kan kjenne det på utsiden på venstresiden ;) Det kommer etterhvert, og da vet man jo ihvertfall hvorfor :)

Jeg kjenner også hver dag, har gjort det siden jeg var ca 17 uker. Kjente 1. bev når jeg var knappe 14 uker. Så ble rimelig paff da det viste seg at morkaka ligger forran, må ha en skikkelig kickbokser inni der :p

Jeg er 18 uker og kjenner ikke spark tydelig hver dag enda. Plutselig kommer det et par dager da jeg ikke kjenner noe, og like plutselig kjenner jeg det igjen. Det er nok ganske normalt så tidlig :) her om dagen var jeg hjemme og slappet av på sofaen hele dagen nesten. Da kjente jeg ingenting, men dagen etterpå var jeg mye i bevegelse og da var det full fart inni der på kvelden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp