små redd

Nes

Elsker forumet
har liksom en dårlig følelse på grunn av mye mensenmurringer idag[8|]... føle liksom at eg begynne å blø heila tiå[:'(]

noen flere som e plaga av murringer??
 
Jeg har hatt mens murringer siden uke 3/4, og tenker det samme som deg [&:]
Snakket med jordmor om dette, og hun mente dette var normalt, mest trolig livmoren som vokser og strekker på seg [;)]


dette skal nokk gå bra
 
Er normalt og det stikker iblandt. Det er som Mai spire skriver at livmoren tøyer og strekker på seg.
Kommer til å gå fint skal du se. [:)]
 
Litt små redd her og, tørr liksom ikke slippe jubelen helt løs enda, med tanke på alt som kan gå gale før disse 3 første mnd er over....har ikke den murringen enda, føler meg bare "tung" i underlive, vansklig å forklare [;)]

Dette går nok så fint jenter, jeg stumpet røyken i går, og snart er det på apoteke å kjøpe gravid vitaminer [:D]

Noen som har sett denne :Livet Mirakel, noen som la den ut på " Førsvangerskapet", legger den ut her også[;)]
 
Da er vi to... tror jeg hadde ikm igår... så går bare å venter nå [&:][:(]
 
ORIGINAL: *Mai spire*

Jeg har hatt mens murringer siden uke 3/4, og tenker det samme som deg [&:]
Snakket med jordmor om dette, og hun mente dette var normalt, mest trolig livmoren som vokser og strekker på seg [;)]


dette skal nokk gå bra



singnerer denne.
 
Murringer er et symptom! Sist hadde jeg både det og masse stikkinger og strekkinger når livmoren vokste.

men jeg er småredd jeg og - kan jo være kjemisk igjen. Bare testene blir sterkere, så er jeg fornøyd! Får uansett TIDLIG ul pga diverse, så har en merkelig blanding av nervøsitet og god magefølelse...
 
gode nyheter[8D][8D][8D] jeg har urinveisinfeksjon[8D] hehe

det er derfor jeg har liksom følt at noe ikke har vært som det skulle[8|]
men nå kjenner jeg jo at det er symptomer på urinveisinfeksjon[:)][:)]

har fått resept av legen så går sikkert snart vekk[:D]

har aldri vært så glad og fornøyd for en uvi ever[;)][;)] hehe
 
he he nei den var ny[;)]
men jeg hadde nok blitt glad jeg også[;)]
håper det går fort over.

masse god brdring snuppa[:D][:D]
 
ORIGINAL: nita80

he he nei den var ny[;)]
men jeg hadde nok blitt glad jeg også[;)]
håper det går fort over.

masse god brdring snuppa[:D][:D]


hehe ja ikke sant[;)] hehe

takk for det[:)][:)]
er i veldig godt humør idag for å si det sånt[;)]
 
Back
Topp