Små pupper

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Noen andre som har små ammepupper?? Føler alle som ammer har DE store liksom[8|] , men melk har jeg nok av (ikke alltid på kvelden da...) Tenker på silikon litt jeg..? Noen som har silikon forressten?

puppe [;)]

Har slutta å amme nå, har bare litt til morgen kos jeg. Å puppene
mine e forsvunnet! [8|]
Vurderer å få dem litt løfta og oppfylt.. [;)] Jeg synes ikke de er noe
fine lengre. Men sambo sier di er flotte..

Jeg synes de silikonpuppisene er så...ballongete. De ser rett og slet sprekkferdige ut, synes jeg. Da liker jeg bedre speileggpupper [;)]

Når det gjelder bananpupper så går det vel an å få "hengt dem på plass" med et lite løft? Snitt, løft og brodere[8D]

ORIGINAL: Malin og Sander

Sier bare en ting jeg...alle som vil kan få av mine! Jeg har fått giga pupper, og det er ikke gøy det heller...[:@]Jeg hadde bare DE perky puppene før og nå er det bare digre...*sende til de som vil*[8D]

Signerer!

Det er ikke snakk om store pupper her liksom, (store hadde vært greit), nei her snakker vi SVÆRE! [:'(][:@] De kan ikke brukes til noe kosmetisk i alle fall! [&:]

He he.Like før jeg skal slutte helt å amme.Ikke fordi at puppene blir stygge, men fodi jeg mister mer og mer av melken, da jeg ikke har  maktet opprettholde mengden.
Unnyhu;) Mine er blitt mer hengete...æsj, og litt større...Lurer på hvordan de blir nåe jeg slutter helt[:-]

Men jeg kan gjerne tenke meg et løft etter jeg har fått neste mann, for da er det STOPP.2 er mer enn nok for meg:)

Må bare si en ting til... Det er ikke ammingen som har størst innvirkning på puppenes utseende, det er graviditeten... [;)] Det er da de er mest utsatt for hormonell påvirkning, vokser og utvikler seg. [:)]

(Denne var ikke til deg Tulla84, bare så du vet det... [;)])

Måtte bare si det, for jeg hører så mange si at de ikke har lyst til å amme pga puppene, og det er jo trist. Særlig siden ammingen er ganske "uskyldig". [:)]

ORIGINAL: malien

Jeg har heller ikke store pupper - hadde det heller ikke da jeg fullammet. Klart det setter sine spor på puppene å amme, og å gå gravid for den saks skyld, og selvf er ikke det særlig kjekt. Men å ta silikon eller saltvanns-proteser er ikke aktuelt for min del.
Synes egentlig det er litt tragisk at det er blitt sånn at vi så lett legger oss under kniven for rent kosmetiske grunner....
Plastisk kirurgi er fint det for folk som virkelig trenger det, enten pga sykdom/skade eller andre "gode" grunner, men tragisk at så mange "vanlige/naturlig fine og friske" mennesker velger å gjøre det[8|]
Er faktisk ofte en del senkomplikasjoner også etter f.eks silikonimplantater som ikke frister særlig...

Men for all del - folk har ulike meninger[;)]

Er mye enig med deg.., men er så utrolig kjipt å ikke ha noen ting liksom.. Hvet at når jeg slutter å amme så vil de bli utra små [:o] Er så mye finere når du har litt, når du går i kjoler osv.. Har to venninner som ammer med silikon og det går helt greit. Jeg skal uansett ikke ha sånne digre ballongpupper som ser ut som de skal sprekke anytime..[:D]
Men, men jeg får se hva jeg gjør...

Har gått fra B75, til C80 nå når jeg ammer.
Så til samboeren min nå nylig at jeg trives ikke med å ha så "store" pupper.
Tunge er de, og føler at det stinker til enhver tid i kløfta.

ORIGINAL: Malin og Sander

Dette er ikke skryt bare så det er sagt. Men jeg var triumph i dag for å få hjelp til å kjøpe BH. Jeg måtte opp i 85D!!!! Det er jo helt sinnsykt jo....

Skjønner godt hva du mener, jeg... [&o] Og jeg slår deg, glatt... [&o][;)]

Har ikke så små ammepupper, men regner med at når melken blir borte, blir puppene borte med den... [:(] Har akkurat passe store når de er fulle med melk! [:D] 

Back
Topp