Lykkeliten ;)
Gift med forumet
Noen andre som har små ammepupper?? Føler alle som ammer har DE store liksom[8|] , men melk har jeg nok av (ikke alltid på kvelden da...) Tenker på silikon litt jeg..? Noen som har silikon forressten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Malin og Sander
Sier bare en ting jeg...alle som vil kan få av mine! Jeg har fått giga pupper, og det er ikke gøy det heller...[:@]Jeg hadde bare DE perky puppene før og nå er det bare digre...*sende til de som vil*[8D]
ORIGINAL: malien
Jeg har heller ikke store pupper - hadde det heller ikke da jeg fullammet. Klart det setter sine spor på puppene å amme, og å gå gravid for den saks skyld, og selvf er ikke det særlig kjekt. Men å ta silikon eller saltvanns-proteser er ikke aktuelt for min del.
Synes egentlig det er litt tragisk at det er blitt sånn at vi så lett legger oss under kniven for rent kosmetiske grunner....
Plastisk kirurgi er fint det for folk som virkelig trenger det, enten pga sykdom/skade eller andre "gode" grunner, men tragisk at så mange "vanlige/naturlig fine og friske" mennesker velger å gjøre det[8|]
Er faktisk ofte en del senkomplikasjoner også etter f.eks silikonimplantater som ikke frister særlig...
Men for all del - folk har ulike meninger[;)]