små pupper og amming...

Hvordan fikk du dette? Jeg har en mistanke om at det er det som bidro til at melka ikke kom med førstemann. Og ønsker såklart å amme andremann også... Så nesten bedre å få "bekreftet" at det ikke går enn å få den såre såre starten igjen hvor det viser seg at det ikke går...
Be om henvisning til mamografi via fastlege, mulig det er billigere da enn å bare bestille selv privat.

Leste du den øverste linken jeg la ut? Ei som ikke fikk nok melk til sine to første, men til sin tredje - og hvordan hun fikk til det.

Be om henvisning til mamografi via fastlege, mulig det er billigere da enn å bare bestille selv privat.

Leste du den øverste linken jeg la ut? Ei som ikke fikk nok melk til sine to første, men til sin tredje - og hvordan hun fikk til det.

Ja :) har lest det tidligere. Men kampen for ammingen ble så tøff sist at jeg har bestemt meg for at et slikt hardkjør orker jeg ikke den gangen. Vil mye heller kose meg med flaskemating enn gråte hver gang far gir mat etter jeg har gitt pupp. Sist delammet jeg til han var 7 mnd, men hadde ikke nok til ett eneste måltid iløpet av den tiden. Råd og veiledning jeg fikk i forhold til å ikke starte med flaske gjorde den første tiden fryktelig vond, og det unner jeg ikke meg selv en gang til.

Vil som sagt forsøke, men fikk tips og hjelp fra både jordmor, helsesøster og ammehjelp sist.. Til ingen nytte bortsett fra at jeg gikk litt i kjelleren

Back
Topp