Små nupper

Apeloffen

Forumet er livet
Elias har hatt noe små nupper på kroppen i ett par dager.. Tenkte det ville gi seg etterhvert, men de er der i dag også.  Er mest på overkroppen..en god del... Tenkte det var såpe fra vaskepulveret.. Men kan det være noe annet kanskje?

Noen som har litt snøring? Kan det være bleiene kanskje? Har kjøpt en pampers pakke..og det kom faktisk etter vi begynte å bruke det..hmm...

Det er ikke bare varmeutslett da? De forsvinner ikke alltid med en gang..

hmm, har ikke vært borti det. bruker du noe spesiell krem, såpe, olje når du bader og steller han?

Har vært i 3 dager nå..er det vanlig da med varmeutslett?

ORIGINAL: kr.sand

hmm, har ikke vært borti det. bruker du noe spesiell krem, såpe, olje når du bader og steller han?

Nei,bruker ikke noe nytt hvartfall...

ORIGINAL: Lisemor84

Har vært i 3 dager nå..er det vanlig da med varmeutslett?

Det har det gjordt her men helst da om sommeren og ved feber.. Har du bytta vaskemiddel eller skyllemiddel? Min lille hadde vannkopper når han var 3 og en halv mnd, men det ser du tydelig

Han virker jo frisk og rask ellers da.. Det er sikkert ingenting å bekymre seg over.. Forsvinner nok etter hvert.

Det gjør nok det. Har sett det på mine også,men ikke funnet ut hva det var. Men det forsvant[;)]

ORIGINAL: Trine5

Det gjør nok det. Har sett det på mine også,men ikke funnet ut hva det var. Men det forsvant[;)]

Takk for svar uansett da! Sikkert helt ufarlig[:)]

Jeg brukte en krem på adrian mot utslett han hadde i ansiktet og da forsvant det etter 2 dager. Den fåes på apoteket og heter mildison lipid 1%[:)]

Takk for tipset[:)]

Back
Topp