Små neser

Linnis

Glad i forumet
Har en liten en som sliter med tett nese, har forsøkt nesedråper, nesesuger og nesespray ingen av delene har noen spess god effekt. Må også bygge opp under han på natta når vi skal sove for best mulig liggestilling med tanke på tettheten..men mot 04 tiden kaver han så mye og er så tett at når jeg tar han opp så kommer det også den "eksplosjonen" ut av munnen på han av luft/melk/slim. Har vært slik i snart 2 uker nå så begynner å lure på om det kan ha noe med lufta inne å gjøre? De sier jo at ventilasjonsanleggene i nye hus kan være litt påvirkende. Jeg kjenner det selv på soverommet etter ei natt at jeg kan lett føle meg forkjølet.

Når frøkna her var tett pleide vi å skylle nesa med saltvann og så 2,5 ml morsmelk :)

Dersom du ammer vil jeg anbefale deg å prøve ut det. Det åpnet opp nesa til snuppa ;)

Håper gutten din kommer i bedre form snart :)

Prøv med morsmelk, om du ikke ammer kan det hende du får ut noen dråper alikevel :) skal ikke mange dråpene til før det løser opp.

Når frøkna her var tett pleide vi å skylle nesa med saltvann og så 2,5 ml morsmelk :)

Dersom du ammer vil jeg anbefale deg å prøve ut det. Det åpnet opp nesa til snuppa ;)

Håper gutten din kommer i bedre form snart :)
Det må jeg prøve:)

Har hatt/har delvis samme problem her. Var sånn at jeg ikke sov fordi jeg var redd han skulle stoppe å puste fordi han var så tett. Ingen sykdomstegn utenom- kun tett. Var hos både hs og barnelege for råd, og barnelegen påpekte at luftkvaliteten I leiligheten kan påvirke. Jeg fikk da råd om å lufte godt og å ta han med inn på badet etter vi hadde dusjet o.l. på grunn av fuktigheten. Dette + saltvannsdråper har hatt stor effekt her :) håper du også finner en løsning

Har hatt/har delvis samme problem her. Var sånn at jeg ikke sov fordi jeg var redd han skulle stoppe å puste fordi han var så tett. Ingen sykdomstegn utenom- kun tett. Var hos både hs og barnelege for råd, og barnelegen påpekte at luftkvaliteten I leiligheten kan påvirke. Jeg fikk da råd om å lufte godt og å ta han med inn på badet etter vi hadde dusjet o.l. på grunn av fuktigheten. Dette + saltvannsdråper har hatt stor effekt her :) håper du også finner en løsning
Ja det må være noe med luftkvaliteten, der vi bodde før med 1mann hadde vi ikke noe problemer med tetthet(mye gamlere hus) i forhold til nå helt nytt. Prøver å lufte godt nå å bygge opp under hAn i senga. Lurer på å få tak i slik luftfukter, for ute i vogna sover han som en helt i friskluft. Har også vært hos ha og lege og ikke funnet noe andre sykdomstegn enn kun tetthet i selve nesen men selvfølgelig verst på kveld. Håper det løser seg snart :)

Back
Topp