Små mål?

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Har dere noen små mål før de magiske 12 ukene?
Jeg er 5+3. Og gleder meg ved hver hele uke. Men har ett mål om uke 8, siden uke 12 er så langt unna:-D

Først er nok 5+2 da begynte jeg og blø sist og 6+4 så kom alt ut. Det er første milepæla mi:)

Første mål er tidlig ul på 8+1 :)

Tidlig ul til fredag er første mål, så 7+1 sa, 9+4 ma, 12+0, 18+0 senabort :-)

Første mål er (var) 6+0 (er 6+1 nå :) ) 8+0, tul 9+2, første svangeskapskontroll 11+5, så 12+0 :)
Det er ingen grunn til at jeg valgte uke 6 og 8, bare føler det er en milepæle. så er det ikke sååå lenge til :)

Første mål er TUL for å se hjertet banker 6+6. (tidligere MA)
Så bli ferdig med progesteronstøtten! Ferdig med den uke 10. Så får vi se hvordan det blir med oppfølging framover pga for tidlig vannavgang og prematur fødsel. :)

Ja, neste mål etter TUL er 02.05, for da er jeg ferdig med medisiner (progynova og utrogest) og så 03.05 som er første svangerskapskontroll. Da er jeg 9+6.

Får helt vondt i meg når jeg ser hvor mange som mister. Er det virkelig så vanlig? *får småpanikk for å miste*

Mitt "mål" er og nå uke 8, så oul. Første gang jeg er gravid, så håper det går bra, men blir veldig motløs når jeg leser hvor mange som mister. :(

Får helt vondt i meg når jeg ser hvor mange som mister. Er det virkelig så vanlig? *får småpanikk for å miste*

Mitt "mål" er og nå uke 8, så oul. Første gang jeg er gravid, så håper det går bra, men blir veldig motløs når jeg leser hvor mange som mister. :(
Ja, det er svært vanlig. Veldig mange som ikke mister også!
Det går sikkert bra med deg :)

Første mål 7+0 og tul:)

Husk at det er mer vanlig å ikke miste enn å miste. Noen mister lettere enn andre og det kan være mange årsaker til dette. Vil bare legge med denne så du kan se hvor "liten" sjansen er for hver uke du klatrer forbi
  • 25 – 30 % risiko fra unnfangelse
  • 15 % sjanse fra ca. uke 3.
  • 8 % sjanse fra uke 6.
  • 5 % sjanse fra uke 8
  • 2 % sjanse fra uke 9
  • mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke.

Første mål er i dag eller i mårra. Kommer jeg unna det uten å blø er det stjerne i boka!:)

Første delemål er uke 8, grunnen er prosentene over! Neste delemål er uke 12, så oul! :) Jeg har trua, men vet jo det ikke er noen garantier. Husker fra sist også, jeg synes 1 trimester var det tøffeste både med form, energi og bekymringer.

Første var 6+0, når jeg mista sist. Nå er det egentlig for hver uke, men 12 er ett stort tall. Glad for hver dag som går uten blod. 34 dager igjen med bekymringer.... Og så kommer det vel nye ;)

Back
Topp