små gutter på do..

her står han for han skal gjør slik som pappa gjør hehe

Han står når han bare skal tisse, og sitter når han må gjøre mer[;)]

ORIGINAL: rosahårdått

står

Gutten vår er snart 3,5 år og har stått og tisset i et par måneder.
Han satt i begynnelsen, men så så han at en gutt som var ca 1 år eldre enn han stod og tisset og da ville han også.

ORIGINAL: _Nanne_

Han er ikke bleietørr enda, men de gangene han tisser på do sitter han. Har sånn sete med stige på, så da er det stas å sitte der[:D] Ellers tror jeg han er litt liten til å stå å tisse iforhold til doen vår.

ORIGINAL: _Nanne_

Han er ikke bleietørr enda, men de gangene han tisser på do sitter han. Har sånn sete med stige på, så da er det stas å sitte der[:D] Ellers tror jeg han er litt liten til å stå å tisse iforhold til doen vår.

Har du bilde eller en link til denne. Hørtes veldig kjekk ut

Gutten min sitter og har blitt opplært til det.. Orker ikke griseriet med at de står.. Synes alle menne burde sitte når de er på private toalett.. Blir kvalm av alt griseriet som blir når de står.. Det skvetter jo opp.. På offentlige toalett derimot, der er det bare en fordel at han står og tisser :)

ORIGINAL: ~gollat~

Småen ble bleiefri på en mnd her, natt og dag, men han er bestemt på å skal sitte, men prøver å få han til å forstå at å stå er det beste[:)]

seriøst?

du burde være glad han sitter, mindre søl som regel og han blir mere "tømt".
Er faktisk bedre att de sitter....

her sitter han. når vel ikke opp engang ellers.
prøver å få han til å stå og tisse ute, men han vil ikke foreløpig

klumpen sitter. jeg syns det er ekkelt å la de stå og tisse.. blir så masse søl når de blir eldre og kun er vant til det.
Dessuten tømmes blæren best når gutten/mannen sitter. faktisk.

Begge deler, men han syns det er mest stas å stå[:)]

Her sitter han[:)] Dytter tissen ned selv, så han ikke tisser utenfor[:)]

Sitter.

Har aldri ønsket å lære dem å stå heller. Mye mer praktisk av flere årsaker.

Står, fordi det gjør sambo. N mener at alle store gutter står og tisser[:D]

Back
Topp