små gutter på do..

semine

Betatt av forumet
Dere som har sønner som har sluttet med bleie..

Sitter eller står de når de tisser?

Har ingen sønner, men jobbet i barnehage.

Der kom det litt an på hvor stor tissen var........... Noen smågutter har så pitteliten tissemann at hvis de sitter tisser de RETT FREM, selvom man prøver å dytte tissen ned. Så de bør jo stå.

Men - det er best om de sitter om de klarer å tisse nedover, synes jeg, tisser mindre utenfor da [8D]

Min har ikke sluttet med bleie enda....  men han lærer å sitte på do[:-]
Pappaen sitter også å tisser, så tipper det går helt fint[:D]

han står, var eneste måten å få han til å prøve å tisse på do. nå er naturlig for han[:)]

han skal absolutt stå å tisse, så da gjer han det![:)] går fint, skjeldent han sølar!

Litt begge deler.. Han bestemmer litt selv.. Hehe.. Har bare sittet frem til nå, men han ser sikkert på de større guttene i barnehagen kanskje, så nå vil han helst stå..

Han er ikke bleietørr enda, men de gangene han tisser på do sitter han. Har sånn sete med stige på, så da er det stas å sitte der[:D] Ellers tror jeg han er litt liten til å stå å tisse iforhold til doen vår.

ORIGINAL: ~Vimsa~

han bestemmer selv. noen ganger vil han stå andre ganger sitte[:)]

De står...

Småen ble bleiefri på en mnd her, natt og dag, men han er bestemt på å skal sitte, men prøver å få han til å forstå at å stå er det beste[:)]

Her sitter han.
Det er best for helsen at guttene sitter. Færre tilfeller av kreft og andre urinveissykdommer hos menn som sitter.

ORIGINAL: ~gollat~

Småen ble bleiefri på en mnd her, natt og dag, men han er bestemt på å skal sitte, men prøver å få han til å forstå at å stå er det beste[:)]

For han er det best å sitte faktisk. Får tømt blæren bedre da[:)]
Går seg fort nok til at de vil stå[:)]

sitter
i barnehagen så vil de ha de til å tisse så de slippe rå må vakse op etter alle pga at de ikke klarer å tisse oppi,
 så her lærte gutten å holde tissen ned mens han sitter å tisser[:)]

står

Står for det meste

Back
Topp