Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg e nysjerrig på korr stor de små e vørte
E spennanes å sjå korr stor de ha vøre i løpet a sett første åg <3
Fie va 3236gr og 49cm når ho kom tell <3
Og no på 1 års kontrolln (1år+1mnd) Så va ho 8670gr og 75 cm![]()
Klart det!!Jeg tror jeg har skrevet om det her før, men vi kjenner noen som aldri sa noe annet om T, enn at han var SVÆR, DIGER, SPISTE MASSE osv, osv... Og det foran han. Jeg ble så lei til slutt![]()
Liana veide 3710g og var 50cm..
På 1års kontrollen veide hun rundt 10kg (husker ikke nøyaktig i hodet) og var 77,5 cm![]()
Ja jeg er jo enig med dere =) Broren var enda større, og vi syntes da aldri han var tykk!
Det var ikke en direkte kommentar da, men det at han var litt ustø på gåingen sin var visst lett å forklare med at han var stor, om ungene er små og nette så går de visst stødigere![]()
Jeg tror jeg har skrevet om det her før, men vi kjenner noen som aldri sa noe annet om T, enn at han var SVÆR, DIGER, SPISTE MASSE osv, osv... Og det foran han. Jeg ble så lei til slutt![]()
Uff ja jeg vet ikke jeg. Og barn er ganske små før se plukker opp slikt fra voksne. Det er direkte stygt synes jeg.I alle dager?
Beklager og si det, men de må da ha lite mellom øra?!?
Bare fint de små har matvett synes nå jeg![]()
Uff ja jeg vet ikke jeg. Og barn er ganske små før se plukker opp slikt fra voksne. Det er direkte stygt synes jeg.
Liana og Emmeth har vært like i str hele veienMoro
![]()
Hehe ja det så jegmoro
da vet jeg hvor stor Emmeth er
alle barn ser så mye større ut på bilder enn de er i virkeligheten..
Ja jeg er jo enig med dere =) Broren var enda større, og vi syntes da aldri han var tykk!
Det var ikke en direkte kommentar da, men det at han var litt ustø på gåingen sin var visst lett å forklare med at han var stor, om ungene er små og nette så går de visst stødigere![]()
Hermine var 3434gr og 48cm ved fødsel og 9300gr og 76,5cm ved ettårskontroll![]()
Etter vi klipte han ser han mye eldre ut, men ekke store karen fordet, gitt![]()
Hermine var 3434gr og 48cm ved fødsel og 9300gr og 76,5cm ved ettårskontroll![]()