Små eller stor ;)

Eg e nysjerrig på korr stor de små e vørte :)

E spennanes å sjå korr stor de ha vøre i løpet a sett første åg <3

Fie va 3236gr og 49cm når ho kom tell <3
Og no på 1 års kontrolln (1år+1mnd) Så va ho 8670gr og 75 cm :)

Jeg må quote for å få skrive her i dag. Fine mål på Fie :-)
Simone var 3990g og 51cm da hun kom til verden. På ettårskontrollen ei uke etter ettårsdagen var hun 80, 5cm og 11, 76 kg.

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app

Liana veide 3710g og var 50cm..
På 1års kontrollen veide hun rundt 10kg (husker ikke nøyaktig i hodet) og var 77,5 cm :)

Jeg tror jeg har skrevet om det her før, men vi kjenner noen som aldri sa noe annet om T, enn at han var SVÆR, DIGER, SPISTE MASSE osv, osv... Og det foran han. Jeg ble så lei til slutt :(
Klart det!! :( Jeg kan både bli lei meg, irritert og forbanna på samme tid når enkelte stadig kommenterer vekta/størrelsen hennes. Noen gir seg bare ikke!

Liana veide 3710g og var 50cm..
På 1års kontrollen veide hun rundt 10kg (husker ikke nøyaktig i hodet) og var 77,5 cm :)

Liana og Emmeth har vært like i str hele veien;) Moro:)

Ja jeg er jo enig med dere =) Broren var enda større, og vi syntes da aldri han var tykk! :eek:
Det var ikke en direkte kommentar da, men det at han var litt ustø på gåingen sin var visst lett å forklare med at han var stor, om ungene er små og nette så går de visst stødigere :rolleyes:

Men små barn eller store babyer er da ikke tjukke?!:o
De er perfekte akkurat slik som de er<3 Nok kroppshysteri når de blir eldre og:(
Enkelte folk lesser av seg mye rarto_O:oops::eek:

Jeg tror jeg har skrevet om det her før, men vi kjenner noen som aldri sa noe annet om T, enn at han var SVÆR, DIGER, SPISTE MASSE osv, osv... Og det foran han. Jeg ble så lei til slutt :(

I alle dager?
Beklager og si det, men de må da ha lite mellom øra?!?
Bare fint de små har matvett synes nå jeg:):D

I alle dager?
Beklager og si det, men de må da ha lite mellom øra?!?
Bare fint de små har matvett synes nå jeg:):D
Uff ja jeg vet ikke jeg. Og barn er ganske små før se plukker opp slikt fra voksne. Det er direkte stygt synes jeg.

Uff ja jeg vet ikke jeg. Og barn er ganske små før se plukker opp slikt fra voksne. Det er direkte stygt synes jeg.

Det er ikke noe man skal si om noen, og hvertfall ikke små barn eller store babyer som jeg sier:p Det er helt bak mål og små ører oppfatter ofte mer enn det store ører gjør av og til-viktig og huske på!

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Hehe ja det så jeg :D moro:) da vet jeg hvor stor Emmeth er:p alle barn ser så mye større ut på bilder enn de er i virkeligheten..

Etter vi klipte han ser han mye eldre ut, men ekke store karen fordet, gitt;):D

Ja jeg er jo enig med dere =) Broren var enda større, og vi syntes da aldri han var tykk! :eek:
Det var ikke en direkte kommentar da, men det at han var litt ustø på gåingen sin var visst lett å forklare med at han var stor, om ungene er små og nette så går de visst stødigere :rolleyes:

Nasse er jo en liten rev, men godgutten din er mye flinkere med gåingen enn henne:-) Hun går bare rundt bordet, og med støtte enda.

Hermine var 3434gr og 48cm ved fødsel og 9300gr og 76,5cm ved ettårskontroll :)

Jeg husker ikke målene til nasse i hodet, men tror det var veldig likt Hermine sine:-)

Ved fødsel var hun 3550, og 51 cm lang:-)

Asle var 3375 g og 50 cm da han kom til verden, og nå ved 13 mnd er han 8865 g og 76,5 cm. Ganske lik Fie i størrelse med andre ord :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hmmm... Mitt sjarmtroll var 4310g ved fødselen + 52 cm. På 1-årskontroll var han 12,5kg og 79,5 cm..
Han er ganske stor, ligger øverst på kurven. Men når jeg ser på han synes jeg ikke han ser tjukk ut på noen måte. Eneste at han har en liten kulemage, men jeg er glad han spiser godt og han er omtrent alltid blid og fornøyd. Kulemagen er jo bare søt ;) Han så mer tjukk ut når han var 2 mnd faktisk... :P

Men som mange skriver om her, ganske drøyt at voksne mennesker kommenterer vekta til 1-åringer. Både om de er store eller små. Husker min lillebror, han var en rund liten bolle når han var 1 år, men ble helt vannvittig tynn etter noen år. Så det forandrer seg fort. Idag er han helt normal (om det finnes noe som heter det) ;)

Syns det er tåpelig at folk henger seg opp i vekta på disse små. Om de er litt runde, så har de i alle fall litt å gå på ved sykdom. Så lenge de spiser, er blide og fornøyde, så er det det viktigste :):) Det er noen herlige småtroll vi har her, små som store!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp