Små eller stor ;)

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Eg e nysjerrig på korr stor de små e vørte :)

E spennanes å sjå korr stor de ha vøre i løpet a sett første åg <3

Fie va 3236gr og 49cm når ho kom tell <3
Og no på 1 års kontrolln (1år+1mnd) Så va ho 8670gr og 75 cm :)

Lillebror var 4,3 kilo og 53 cm ved fødsel.
Ved 1 år: 11,4 kilo og 79 cm (om jeg ikke husker feil...)
Vi fikk en liten stikkommentar på at han var litt tykk i dag :o

Emmeth veide 3645 gram og var 51 cm lang. Han veier nå 10.010gram og er blitt 77 cm lang:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Vi fikk en liten stikkommentar på at han var litt tykk i dag :o

Eskil er helskjønn og er da vel ikke tjukk, vel:eek:
Lille sjarmtrollet♥
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Eg e nysjerrig på korr stor de små e vørte :)

E spennanes å sjå korr stor de ha vøre i løpet a sett første åg <3

Fie va 3236gr og 49cm når ho kom tell <3
Og no på 1 års kontrolln (1år+1mnd) Så va ho 8670gr og 75 cm :)

Lita tulle:rolleyes::);):D

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Vi fikk en liten stikkommentar på at han var litt tykk i dag :eek:

Ongan e aldri førr tykk når de e så små tenk eg :) Då har ahn nåkka å gå på viss han bi sjuk :)
Han e NYDELIG <3

Eskil er helskjønn og er da vel ikke tjukk, vel:eek:
Lille sjarmtrollet♥
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Ongan e aldri førr tykk når de e så små tenk eg :) Då har ahn nåkka å gå på viss han bi sjuk :)
Han e NYDELIG <3
Ja jeg er jo enig med dere =) Broren var enda større, og vi syntes da aldri han var tykk! :o
Det var ikke en direkte kommentar da, men det at han var litt ustø på gåingen sin var visst lett å forklare med at han var stor, om ungene er små og nette så går de visst stødigere :rolleyes:

Ja jeg er jo enig med dere =) Broren var enda større, og vi syntes da aldri han var tykk! :eek:
Det var ikke en direkte kommentar da, men det at han var litt ustø på gåingen sin var visst lett å forklare med at han var stor, om ungene er små og nette så går de visst stødigere :rolleyes:

Kan hend at de som e nettar i kroppen e meir stødig, eg vetsje :P

Han e ikje tjukk, han e perfekt sånn som han e :)

Kan hend at de som e nettar i kroppen e meir stødig, eg vetsje :p

Han e ikje tjukk, han e perfekt sånn som han e :)
Godt mulig det, men ingen av mine "tykke" unger har vært sene med å gå akkurat :p :D

Jonathan var 3210 g og 50 cm når han ble født,
og på 1-årskontrollen var han 75/76 cm og 10,6 kg ;)

Vi fikk en liten stikkommentar på at han var litt tykk i dag :eek:
ufint!!!

Ja jeg er jo enig med dere =) Broren var enda større, og vi syntes da aldri han var tykk! :eek:
vel, Hermine er nett som bare det men kan ikke gå i det heletatt så kan umulig ha noe å si :p ;)

Ja, det var sikkert ikke ufint ment, men jeg hang meg opp i det gitt! Et litt vàr på det siden vi fikk høre det endel da T var mindre...
Klart man er vàr på slike kommentarer om barna sine, iallfall om det er negativt ladet! Jeg har ikke noe imot at folk kommenterer at Hermine er nett, sålenge det ikke påpekes at hun er SÅ tynn, for tynn er hun slettes ikke :P ;)

Klart man er vàr på slike kommentarer om barna sine, iallfall om det er negativt ladet! Jeg har ikke noe imot at folk kommenterer at Hermine er nett, sålenge det ikke påpekes at hun er SÅ tynn, for tynn er hun slettes ikke :p ;)
Ja det har alt å si hvordan det sies og akkurat hva man påpeker. OG ikke minst om man noen sinne klarer å si noe annet om barnet enn hvordan størrelsen er...

Ja det har alt å si hvordan det sies og akkurat hva man påpeker. OG ikke minst om man noen sinne klarer å si noe annet om barnet enn hvordan størrelsen er...
Godt sagt!! :)
Vi får også en del slike kommentarer, men jeg ser bare ei veldig blid, snill, flink og helt nydelig jente jeg asså.♡ Fatter ikke at størrelse skal ha så masse å si..

Godt sagt!! :)
Vi får også en del slike kommentarer, men jeg ser bare ei veldig blid, snill, flink og helt nydelig jente jeg asså.♡ Fatter ikke at størrelse skal ha så masse å si..
Jeg tror jeg har skrevet om det her før, men vi kjenner noen som aldri sa noe annet om T, enn at han var SVÆR, DIGER, SPISTE MASSE osv, osv... Og det foran han. Jeg ble så lei til slutt :(

Back
Topp