Jeg har hatt små blødninger i dag, helt lyserosa blod og ikke mye, men kjenner jeg alikevel er redd for å miste lille spira 
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer litt blod på papiret når jeg tørker meg og små murringer nederst i magen, prøver å slappe av å ikke tenke på det. Håper det gir seg snart.Hvordan går det med deg i dag? Klem
Har litt hetta, men kommer ikke mye så prøver å slappe av og tenke positivtDa jeg spontanaborterte før jeg ble gravid med førstemann var det ingen tvil. Blødningene utviklet seg innen få timer til å bli som en kraftig mens, og jeg hadde mye menskramper(ikke bare murringer).
Min søster som nå er 28 uker på vei blødde litt fra uke 5 og i et par uker. Veldig svak blødning men såpass at hun trodde at det gikk galt. Babyen hennes er frisk og rask inni magen:-D
Håper det går bra! Hvis blødningene gir seg eller ikke tar seg opp ville jeg ha tatt ultralyd om ca 3 uker for å se om hjertet slår, så du kan være sikker på at alt er bra og det ikke er MA. Alltid deilig følelse å høre hjertet slå<3
Hvis det ikke øker i mengde så har jeg stor tro på at dette kan gå braHar litt hetta, men kommer ikke mye så prøver å slappe av og tenke positivthar ikke smerter og øker ikke i mengde. Vil så gjerne at det skal gå bra