Små barn med krøllete hår! *Hjelp meg!*

Har samme hår her, hun ligner et lykketroll med korketrekkere foran og kråkereirbak;) Har prøvd med dr greves balsam, det funker sådær.... Følger med etter gode tips!

http://www.plusstid.no/skjonnhetogvelvere/stellavbarn/article12118.ece

Nå setter jeg håret hennes opp i strikk på toppen, men krølle-"problematikken" e rjo den samme.
Vi har kjøpt Loreal sin barne-shampo og barne-balsam fra frisøren. (150 kr pr stk)
Spesielt balsamen er helt fantastisk. Det er en leave in balsamkrem. Lukter deilig av aprikos.
Så etter hver hårvask, eller når håret begynner å tove seg, så tar vi i litt balsam, og da blir det nydelig og blanke krøller igjen.

Og så børster vi aldri håret hennes når det er tørt, da blir det bare en enorm "sky" av brusete hår.
Drar gjennom krøllene med fingrene (evt med litt balsam)

bruk balsam når du vasker det og balsamspray når du børster det..hvis du ikke vil bruke den fra natusan så kan jo du få tak i en god balsamspray på en frisørsalong..du kan jo ta henne med der og spørre om de har noe som du kan bruke i håret hennes :)

Jenta mi har krøller.
Til vanlig, når det er tørt, ser hun bare ut som en "gal professor" med håret til alle kanter.

Hun er 3 år, og vi har klippet henne ganske mange ganger for at hun skal slippe at det tover seg. Bare ytterste tuppene, der hvor det tover seg mest.

Vasker håret med shampo og som oftest balsam i dusjen, så serum og så leave-in balsam. Leave-in balsam er KMS silksheen. Samme med serumet.

Min gutt hadde masse krøller når han var liten og venninnen min sin jente har enda mer, jeg har brukt balsamspray på begge to og kammet det. Da floker det ikke seg like lett igjen.

ORIGINAL: Enaj

Jeg nekter å tro at noen har mere krøller enn lille krølltoppen min

Jeg bruker morocco olje kjøpt hos frisøren, eneste som hjelper.

Ja det var noe sånt olje greier jeg mente og ha lest noe om før også.
Men får man kjøpt denne hos alle frisører? Hvordan bruker man den? Når man vasker håret eller etter vask som leave inn greie?

[:)]

Jeg bruker paul mitchell sin leave in balsam, hjelper litt.
Tar det i når håret er tørt så kan du klemme det til litt.

Har klippet henne to ganger men syns bare det hjelper et par dager.
Følger med på denne tråden. [:)]

ORIGINAL: Babyfacepsycho

Jeg nekter å tro at noen har mere krøller enn lille krølltoppen min

Jeg bruker morocco olje kjøpt hos frisøren, eneste som hjelper.

Ja det var noe sånt olje greier jeg mente og ha lest noe om før også.
Men får man kjøpt denne hos alle frisører? Hvordan bruker man den? Når man vasker håret eller etter vask som leave inn greie?

Jeg vasker håret med shampo og balsam, så tar jeg i oljen i håret, da er der lett å gre det! Morocco olje finner du på nett dersom din frisør ikke har den, jeg har også brukt ren kokosnøtt olje som jeg har kjøpt i utlandet.

Styr unna babyolje, den tørker ut håret.

Tusen takk. =) Da skal vi prøve det. [:)]

jeg synes krøller er kjempenydelig. men ikke når det såvidt er noen få pistrete hårstrå som er tugga sammen på bakhodet. da er det bedre å klippe det vekk og få tykkere hår.

jeg vil anbefale produkter for afrikansk hår. de bruker oljer til å "samle" håret/krøllene slik at de "krøller seg samme vei" og ikke alle veier og på kryss og tvers slik at det knuter seg. demper volum en del også fordi som har masse hår.

Gutten min har slike krøller bak. Det ser ut som et kråkereir til en hver tid haha.... [8D] Har klipt han, men det hjalp nå ikke stort. Nå venter jeg bare på at det skal bli litt lengre slik at håret blir litt tyngre og krøllene får være i fred [:)]

Back
Topp