Babyfacepsycho
Glad i forumet
Hjelpes altså. Minste jenta mi har begynt og få litt lenger hår nå, men langt i fra langt nok til strikk. Men hun har arvet krøllene som jeg hadde når jeg var liten, så håret hennes står jo alle veier, og så er det jo litt tynt enda så det ser jo så tufsete ut med en gang, bare etter en liten stund med lek.
Sånn skikkelig tover seg i bakhodet hennes jo.
Storesøster hadde aldri det problemet siden hun hadde enda tynnere hår og rett isteden for krøller, så det var liksom aldri noe problem før det ble så langt at det gikk og sette strikk i det.
Hva kan jeg gjøre med lillesøsters hår? Er det noe som kan hjelpe sånn at det ikke tover seg sammen så lett? Gleder meg virkelig til det blir litt lenger og vi kan bruke strikk kjenner jeg ja!
Sånn skikkelig tover seg i bakhodet hennes jo.
Storesøster hadde aldri det problemet siden hun hadde enda tynnere hår og rett isteden for krøller, så det var liksom aldri noe problem før det ble så langt at det gikk og sette strikk i det.
Hva kan jeg gjøre med lillesøsters hår? Er det noe som kan hjelpe sånn at det ikke tover seg sammen så lett? Gleder meg virkelig til det blir litt lenger og vi kan bruke strikk kjenner jeg ja!