Små øyeblikk

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Nå har det gått ca ett år siden februarbabyene kom til verden. Fortell om små øyeblikk du husker av året som har gått, både gode og dårlige. Hvilke konkrete situasjoner er det du husker når du husker tilbake?

Åhh, det er så mange øyeblikk, men merker at jeg glemmer fort også.

* Første gangen vi fikk skikkelig øyekontakt - allerede 2 dager gammel
* Første gangen hun så på meg og sa mamma- 6 måneder gammel
* Hvor deilig det er å dusje alene, eller gå på do med døren lukket ;)
* Hvor glad og stolt både hun og jeg var da hun klarte noe nytt (snu seg, åle, krabbe, sette seg, reise seg opp osv.)

De dårlige og mest slitsomme øyeblikkene virker det som jeg har fortrengt, Husker jo hvor mye styr det var med ammingen, pumping, koking av flasker og slik i starten, men at det ble mye bedre når hun begynte med fast føde.

Last edited:
- Den uendelige gleden og lettelsen når jeg hørte han skrike for første gang
- Barseltårene (kunne ikke høre på beroligende babymusikk uten å begynne å hulke.
- de uendelig lange nettene og morgenene hvor man bare gikk i ørska og følte seg som en ku.. (Glad vi gikk mot lysere tider)
- jeg var så stressa og slapper ikke av når han sov heller, måtte hele tiden sjekke om han pusta
- hvor stolt jeg ble når han satt seg opp, krabbet, rullet rundt osv for første gang.
- første latteren
- den varme sommeren
- den interne humoren vi har lagd oss
Fantastisk år på godt og vondt:-)

Hvor skal jeg begynne?:p

- den umiddelbare kjærligheten jeg følte da jeg fikk henne i armene❤️

- hvor vanskelig det var å ikke få ha samboer på sykehuset og hvor ensom og alene de ansatte fikk meg til å føle meg..:(

- ammingen og kosingen hjemme i sofaen❤️

- samsovingen❤️

- alle de stolte øyeblikkene vi deler/delte når mini klarte noe nytt:)

- tiden hjemme sammen med venninner og barn❤️

- far og datterkontakten❤️

Husker godt hvor utrolig kjedelig jeg syns babytiden var. Kjedet meg utrolig frem til ho ble 6 mnd.

Syns det var moro når vi begynte med fast føde og hver gang hun lærte noe nytt.

Første gangen jeg fikk se twinsa og fikk begge på brystet.

Hvordan de åla seg inntil hverandre når de sov.

Den første latteren.

Tvserie-bonansaen på natta når de ikke ville sove.

De første skritta.

De store smilene når vi står opp.

♡♥♡♥♡ året har gått så veeeldig fort.

Når jeg fikk henne på brystet første gang, var helt magisk.

De første ukene med uendelig hyling på kvelden, trodde aldri det skulle gå over.

Den første pludringen ❤️

Ammingen, jeg elsket å amme, og blir virkelig trist når jeg tenker på at jeg aldri skal amme henne igjen...

Alle milepælene sålangt, jeg blir så utrolig stolt hver gang hun behersker noe nytt!

Back
Topp