Sluttet å puste

Saeria

Flørter med forumet
Alle har vel opplevd at når barn/babyer slår seg/blir sinte at de på en måte trekker pusten inn, for så å starte med hysterisk gråt? Det jeg opplevde idag, skremte meg skikkelig. Lille jenta dunket hodet sitt, ikke spesielt hardt, men vondt nok. Hun trakk da pusten inn for å starte å gråt, men der stoppet det. Det kom ikke en lyd, og hun fikk ikke til å puste. Jeg kunne se at hun hadde problemer, og vi prøvde alt for å hjelpe. Hun klarte ikke å puste ut eller inn.Hun bare gapet, og jeg såg øynene hennes begynne å gå trill rundt. Etter noe som føltes som en evighet, klarte hun endelig å puste ut, og gråten kom. Tror det gikk iallefall 45sek. Har noen opplevd det samme? Jeg har opplevd noe lignende på min sønn, men ikke så ille som dette. Huff, jeg var virkelig redd denne gangen. Det har skjedd en gang før, men da var ikke jeg til stede.

Hei. Har opplevd det i barnehagen der jeg jobber, noen som gråter seg bort. Noen ganger hjelper det å blåse de i ansiktet... Det er skikkelig ekkelt når det skjer, blir liksom helt handlingslammet.

Ja, det var grusomt. Kan ikke huske sist jeg var så redd. Såg for meg både det ene og det andre. Takk, for godt råd, det skal jeg prøve om det skjer igjen. [;)]

Åh, det skjedde med nevøen min, Han ble skikkelig sint fordi det var noe han ikke fikk lov til. Men han skrek leeenge sånn ut over uten og trekke pusten, så han ble blå på leppene og de måtte riste han for øynene trille bak i hode på han og han forsvant helt. Han var så sint at han glemte og trekke pusten!!
Han er 18 mnd da.

Det var godt å høre at det ikke er farlig. Skrekken sitter fortsatt i meg. Var sikker på at nå var jeg i ferd med å miste henne. Tusen takk alle sammen, for gode råd.[;)] 

Heisann! Jonas har gjort det et par ganger, da han har hatt skikkelig vondt i magen! når det skjer er det bare å blåse han i ansiktet eller gå ut på altanen i kulda! da trekker hanpusten igjen! ...og det verste som kan skje er at de svimer av...[:)]

Det er vist mer vanlig enn hva jeg var klar over. Har aldri hørt om det kunne skje jeg. Klarer å slappe litt mer av nå.[;)]

Saeria! Slo hun hodet hart? har nem hørt at v hjernerystelse kan pusten bli borte før d får grått. Men skal ikke bekymre deg nå,for det høres jo ut som det gikk greit, du kan jo følge litt ekstra med på henne nå, virker alt ok er det vel ingenting som har skjedd[:)] Ekkelt når sånne ting skjer ass.

ORIGINAL: olsenbanden2

Saeria! Slo hun hodet hart? har nem hørt at v hjernerystelse kan pusten bli borte før d får grått. Men skal ikke bekymre deg nå,for det høres jo ut som det gikk greit, du kan jo følge litt ekstra med på henne nå, virker alt ok er det vel ingenting som har skjedd[:)] Ekkelt når sånne ting skjer ass.

Nei, hun bare dunket seg litt. Hun var sint og "kastet" seg litt bakover og dunket seg, og det gjorde henne nok enda mer sint.[;)]

Back
Topp