Sluttet å kjenne spark :(

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Jeg har kjent spark siden uke 14 og er nå i uke 21. I den siste måneden har jeg kjent spark daglig.
Jeg har ikke kjent noenting i dag og begynner å bli bekymret. Ikke kjent noe når jeg har drukket kald saft og ikke når jeg har spist verken vanlig mat eller godteri. :(
Burde jeg være bekymret?
Hva skal jeg gjøre?

Tenker med én gang at noe er galt...

Forstår godt at du blir bekymret.
Hadde blitt bekymret selv.
Jeg hadde nok ringt for å få det sjekket, trenger ikke å være noe galt, men greit å få det bekreftet.
Forhåpentligvis er det bra med den lille og du får senket skuldrene.
Ikke noe greit å gå rundt bekymret.
Klem

Tusen Takk for raskt svar.
Jeg ringte føden, men de sa at når jeg er så lite på vei så er det ikke noe som kan gjøres om så om det skulle være noe å bekymre seg for..
Så jeg må bare vente og se og håpe på å kjenne spark.
Bruker å kjenne det gjennom hele dagen, og i dag har det vært helt stille.. liker ikke dette :(

Håper du kjenner liv snart.
Hadde tatt en telefon til lege/jordmor i morgen hvis ikke for å høre om de kunne hørt etter hjertelyden.
Selv om det er lite de kan gjøre ennå, er det godt å slippe å gå rundt bekymret.

Huff så skummelt! Ville nok tatt kontakt med jordmor i morgen for å høre om hun kan lytte etter hjertelyd ja. Det kan jo hende lille bare har snudd seg og sparker bakover så du ikke kjenner det så godt....

Skjønner du blir bekymra:/.. Men som det står over her, kan være at bebisen bare har snudd litt på seg, så du ikke kjenner sparkene:).. Min bebis ligger litt rart så vi på ul, å sjelden jeg kjenner spark, kjente mye mer tidligere enn nå..
Men greit å få rungt lege/jordmor i morgen hvis du ikke kjenner noe, for å høre etter hjertelyden:)

Sent from my iPad using BV Forum

Samme her, men viste seg at han har snudd seg :) krysse fingre for at det bare er noe sånt og at alt er bra :)

Hos meg også ble det mye mindre aktivitet i noen dager, etter en periode der jeg kjente masse. Men nå er det masse aktivitet igjen. Tipper hun bare hadde snudd litt på seg, så jeg ikkje kjente det like godt. Krysser fingrene for deg! :)

Akkurat NÅ kjente jeg endelig noe :) :) :)
Åh verdens beste følelse! :D
Var så bekymret og ble så lei meg når jordmoren på føden jeg ringte sa at jeg bare måtte vente.
Kanskje jeg ble litt over bekymret, men det er ekkelt når jeg har kjent spark daglig og så plutselig ikke kjenner det.

Men nå sparker det igjen.
Så han hadde sikkert bare snudd seg :)
*lettet* :)

Akkurat NÅ kjente jeg endelig noe :) :) :)
Åh verdens beste følelse! :D
Var så bekymret og ble så lei meg når jordmoren på føden jeg ringte sa at jeg bare måtte vente.
Kanskje jeg ble litt over bekymret, men det er ekkelt når jeg har kjent spark daglig og så plutselig ikke kjenner det.

Men nå sparker det igjen.
Så han hadde sikkert bare snudd seg :)
*lettet* :)
Så godt å høre! Skjønner veldig godt at du ble urolig! Utrolig fint å lese at lille ga deg beskjed om at alt er bra :)

Sent from my iPhone using BV Forum

er grusomt å være så bekymret.

jeg har fått lånt en "dopler" til å høre hjertelyd av en venninne denen gang- og setter den på magen når jeg er bekymret.

sist hadde jeg flere ganger veldig rolig baby- til og med mot slutten når man kjenner ALT.
så kjenner følelsen av å være redd at noe er galt.
heldigvis er det stort sett falsk alarm og babyen har det kjempe bra :)

Godt å lese at du har kjent liv igjen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hadde en dag i går jeg og, der jeg ikke kjente noen ting... prøvde som du "alt".. ingen respons.

Enden på visa ble, at når jeg la meg, fant jeg ut at jeg skulle teste dopleren (som jeg ikke har brukt på 4 uker, fordi jeg aldri har funnet hjertelyden... antageligvis pga morkaka som ligger foran). Men fant hjertelyden, og da fikk jeg sove.

Idag har det vært liv i leiren. :)

Så bra at du har kjent liv igjen :) Har heldigvis sluppet den følelsen foreløpig, men på et tidspunkt kommer den vel her å :confused:

Back
Topp