Slutter det snart?

maja88

Gift med forumet
no synes eg at de blødningene mine kan slutte altså..
noen som har opplevd det samme som meg å miste den ene og har 1 igjen?? å noen som kan fortelle meg når eg sånn ca slutter og blør?

jeg vet dessverre ikke..[&o] men var det ikke slikt at det var bare bra at du blødde litt så du fikk tømt det blodet som lå i livmora? eller husker jeg helt feil nå[8|]

ORIGINAL: SistemannIMagen

jeg vet dessverre ikke..[&o] men var det ikke slikt at det var bare bra at du blødde litt så du fikk tømt det blodet som lå i livmora? eller husker jeg helt feil nå[8|]

Signerer denne[:-]

jo, det var det legene sa til meg.. men har blødd i 9 dager allerede.. må da være tomt snart??

uff..

oioi. er du gravid med tvillinger??[:)] noe jeg ikke har fått med meg[:)]

**krysse fingra for at dette går bra... hode opp og tenk positivt snuppa** selvom det ikke er lett...
noen blør tidlig i svangerskapet uten at det trenger å være noe farlig...

ORIGINAL: nissemor87

uff..

**krysse fingra for at dette går bra... hode opp og tenk positivt snuppa** selvom det ikke er lett...

var gravid med tvillinger.. mistet den ene.. å har en igjen. så har mye blod i livmoren som blør ut nå.. men har jo blødd i 9 dager [:o]

ORIGINAL: maja88

uff..

var gravid med tvillinger.. mistet den ene.. å har en igjen. så har mye blod i livmoren som blør ut nå.. men har jo blødd i 9 dager [:o]

Jeg blødde i hvertfall 11-12 dager når jeg mistet, så ikke mist håpet enda[;)]

uff da.. veit ikke, men burde kansje hørt med legen eller no.. sånn at du får bekreftet at det ikke er noe galt....
**håper alt er bra med deg snuppa**[:-]

ORIGINAL: Malla_85

uff..

oki, så kan blø såpass lenge ja.. da skal eg vente å se hva som skjer.. kanskje sluttet å blø innen torsdag.. er ikke noe særlig å ligge hos gyn med blo nedentil altså.. å itillegg på ul..

ORIGINAL: Malla_85

uff..

oki, så kan blø såpass lenge ja.. da skal eg vente å se hva som skjer.. kanskje sluttet å blø innen torsdag.. er ikke noe særlig å ligge hos gyn med blo nedentil altså.. å itillegg på ul..

Blødningene varierer jo fra person til person, men det er ikke unormalt å blø i 9 - 10 dager hvertfall [;)]

Og du må ikke være flau hvis du blør på torsdag når du skal undersøkes. Jeg tror nok gynekologene har sett og opplevd det værste[8D]

Da ei venninne av meg mistet bløffe hun i 2 uker. Det er veldig individuelt.. Håper alt går bra[:)] det er alltid skummelt å blø, jaffal når du vet du har en til der inne. Men jeg tror kroppen må rense opp etter den andre. Det er jo bedre at spira di får friske omgivelser da[:)]

Jeg håper ikke det kom ut feil, jeg kondolerer masse med den andre...

neida, det kom rett ut i mine øyner [:)]

legen sa at det var bra om eg blødde mye så..

Men da er sikkert alt bra vet du[:)] det tror jeg. Det må jo være skjebnen siden du har fortsatt ei spire i magen[:)]

ja, kanskje det :) ment 2 be lissom [:D]

Må jo være det[;)]

ja :) h*n har allerede englevakt [:D]

my

Jadet har h*n[;)] og så hvis du leser inne på den andre tråden "hvor stor sjangs er det for å miste" På statistikken så tror jeg det lille knøttet har stor sjangs!! [;)]

ja, å h*n har ett bankende hjerte som eg fikk se da eg var på ul forrige uke [:D]

Ja, det betyr jo alt!! Krysser fingrer og tær for deg. Tror det er mange her inne som gjør det samme! Gleder meg til å se et bankende hjerte på fredag jeg og!

Back
Topp