Slutte på lutinus?

Mator

Forumet er livet
Novembergull 2017
Novemberlykke 2020
Hei dere!

Jeg var tom for lutinus søndag kveld og var på alle apotek i nærheten for å få tak i, uten hell. Jeg har testet og er gravid, 14 dager siden innsett av blastocyst i dag. Sist jeg var gravid hadde jeg den siste pakken og gikk derfor på lutinus til jeg var 6 uker på vei. Er det ok å bare bråslutte på det nå? Blir så nervøs for å miste!

Vet ikke hvordan det er å bråslutte dessverre.. du skulle ha bodd der jeg bor for jeg har en pakke liggende ..

Vet ikke hvordan det er å bråslutte dessverre.. du skulle ha bodd der jeg bor for jeg har en pakke liggende ..
Fant et apotek her som har nå, men hadde håpet å slippe gå inn på et kjøpesenter. Usikker på hva jeg skal gjøre bare. Er det nødvendig å fortsette liksom? Og er det dumt å ta i dag når jeg ikke tok i går?

Fant et apotek her som har nå, men hadde håpet å slippe gå inn på et kjøpesenter. Usikker på hva jeg skal gjøre bare. Er det nødvendig å fortsette liksom? Og er det dumt å ta i dag når jeg ikke tok i går?
du kan ikke høre med sykehuset? Husker jo ikke hvor lenge jeg gikk på det hverken på ferskforsøk eller fryseforsøk jeg... men mener jeg gikk mye lengre på frys...

Jeg trappa ned over to uker denne gangen, også fordi jeg var så redd for å miste.
Dumt du ikke bor i nærheten, for jeg har 2.5 pakker liggende etter denne gangen.

Er det fersk eller frys du har hatt?

Jeg trappa ned over to uker denne gangen, også fordi jeg var så redd for å miste.
Dumt du ikke bor i nærheten, for jeg har 2.5 pakker liggende etter denne gangen.

Er det fersk eller frys du har hatt?
Jeg fikk hentet ut den siste pakka nå, våget meg inn på kjøpesenteret :p Tenker jeg tar to stk i en uke nå, så går jeg ned til en om dagen, da har jeg fram til jeg er ca 6+5, om ikke jeg har regnet helt feil. Ble en dag uten i går men, håper det går fint :) Har hatt ferskforsøk med blasto :)

du kan ikke høre med sykehuset? Husker jo ikke hvor lenge jeg gikk på det hverken på ferskforsøk eller fryseforsøk jeg... men mener jeg gikk mye lengre på frys...
De mente jeg fint kunne slutte, men så er det magefølelsen da :p Fikk hentet ut den siste pakken i hvert fall, så om jeg trapper ned til to nå og videre ned til en, så har jeg i et par uker til :)

De mente jeg fint kunne slutte, men så er det magefølelsen da :p Fikk hentet ut den siste pakken i hvert fall, så om jeg trapper ned til to nå og videre ned til en, så har jeg i et par uker til :)
Jeg er sånn som følget anbefalningene slavisk ;) men så har det funka kjapt også ds

Ville gått en stund. Fikk samme beskjed av Porsgrunn, men brukte til uke 8. Trappet ned til 2 noen uker og så 1 tablett siste 2 ukene.

Jeg hadde ikke turt å la være, men jeg følger virkelig alt de sier. Jeg ville være mere nærvøs over å gå uten enn å gå inn på kjøpesenteret, men vi er jo forskjellige Det er vel ikke alle som får lutinus heller? Eller det er kanskje bare fryseforsøk.
Jeg ville ikke ha trappet ned uten å rådføre meg med klinikken

Herregud har ikke fått med meg at du er gravid!! Grattis kjære deg ❤️❤️❤️❤️ Har ikke fått varsel fra dagboka di! Må inn å se nå ❤️❤️

Back
Topp