Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hører om så mange som fjerner rundt 1-2 år, men tror min på 1år og 8mnd bare hadde vandret rundt i hele etasjen hele kvelden hadde vi fjernet en vegg på sprinkelsenga. Han kan også bli veldig grinete når han legger seg i perioder selv om han er trøtt, og har tenkt mye på om det ville hjulpet eller bare gitt mer uro hadde vi åpnet sengen Kunne godt ha tenkt meg å prøve, men mannen er veeeeeldig imot
Tror ingen av mine har byttet ut sprinkelsenga før 2-3-årsalderen.Hvor gamle var dere barn når dere sluttet med sprinkelseng? Hvilke seng byttet dere til?
. Ungen likte sengen, og det var ingen stor grunn til å bytte da synes vi. Vurderte å bytte tidligere med første, men så raskt nytten med å ha dem der lengre. Ja, de klatrer over uansett, men vi fant ut at de gir seg raskere når de må klatre over, de blir lei etter noen ganger. Med voksenseng, går de ut x 100 hvis de finner det for godt. Og det går jo i perioder, men av og til er det meget interessant å gå ut av sengen etter leggetid...