Jeg har fått crinone av gynekolegen min pga kort lutealfase, men hun ville jeg skulle slutte etter 15 dager. Er det noen flere her som har fått utskrevet progesteron for en så kort periode? Jeg trodde de fleste fikk frem til uke 7 eller 13.
Jeg ble gravid nå på første prøveperiode med crinone, men jeg føler meg veldig engstelig for å slutte. Er ikke det en sansynlighet for at det kan fremkalle mensen? Vil min egen produksjon være nok etter den har fått tilskudd? Jeg tar bare 1, så det er en veldig lav dose på 90mg i døgnet.
Jeg har mer progesteron liggende, men det er lutinus som jeg fikk av en annen gynekoleg. Det er vel kanskje ikke så lurt å bytte type heller midt inni graviditeten heller.
Jeg er bare så rådløs overfor hva jeg skal gjøre.
Jeg ble gravid nå på første prøveperiode med crinone, men jeg føler meg veldig engstelig for å slutte. Er ikke det en sansynlighet for at det kan fremkalle mensen? Vil min egen produksjon være nok etter den har fått tilskudd? Jeg tar bare 1, så det er en veldig lav dose på 90mg i døgnet.
Jeg har mer progesteron liggende, men det er lutinus som jeg fikk av en annen gynekoleg. Det er vel kanskje ikke så lurt å bytte type heller midt inni graviditeten heller.
Jeg er bare så rådløs overfor hva jeg skal gjøre.
Last edited:

Jeg har ihvertfall fått et barn med Lutinus i 12 uker uten at hun viser tegn til autisme. Som er unnfanget på naturlig vis
Så når får jeg helle spørre gynekologen om jeg kan få mer crinone til neste syklus