Slutte med nikotin

Aili

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Slutta med snus samme dagen som jeg fikk positiv test, i dag har jeg vært snusfri i 17 dager!:wideyed: Kjempestolt av meg selv, selvom mange sikkert mener at jeg burde sluttet tidligere. Jeg har forsøkt å slutte flere ganger men aldri holdt meg så lenge som nå. Denne graviditeten har virkelig vært verdens beste motivasjon til å slutte :smiley-bounce022 Suget etter nikotin kommer selvsagt av å til men jeg har virkelig ikke lyst på snus. Noen andre som er i lignende situasjon? Hva gjør du når suget kommer?
 
Jeg sluttet med snus rundt eggløsning den syklusen spiren satt. Gikk over til nikotintyggegummi i dagene frem mot positiv test, og kuttet helt når jeg fikk positiv test. Veldig motiverende å være gravid ja[emoji1] flink du er!
 
Jeg sluttet med snus rundt eggløsning den syklusen spiren satt. Gikk over til nikotintyggegummi i dagene frem mot positiv test, og kuttet helt når jeg fikk positiv test. Veldig motiverende å være gravid ja[emoji1] flink du er!

Hadde aldri trodd det skulle gå så greit:wideyed: var visst bare å finne en veeeldig god grunn til å slutte så var det gjort! Takk, du er jo like flink selv du:D
 
Bra jobba! Jeg sluttet å røyke til førstemann - gikk overraskende lett, og begynte heller ikke igjen før jeg ble gravid denne gangen! Tatt meg en røyk på fest en gang i ny og ne da, men ikke noe mer enn det[emoji28] tror suget satt litt der hele tiden, men det ble mer naturlig å ikke røyke, og suget ble da helt OK å hanskes med[emoji3]
 
Bra jobba! Jeg sluttet å røyke til førstemann - gikk overraskende lett, og begynte heller ikke igjen før jeg ble gravid denne gangen! Tatt meg en røyk på fest en gang i ny og ne da, men ikke noe mer enn det[emoji28] tror suget satt litt der hele tiden, men det ble mer naturlig å ikke røyke, og suget ble da helt OK å hanskes med[emoji3]

Du har vært flink! Synes det verste kanskje er følelsen av at noe mangler. Er jo vant til å ha noe stappa under leppa 24/7 så :hungry: Det blir også en del småspising når suget kommer dessverre:sorry: Føler jeg har lagt på meg en del allerede!
 
Du har vært flink! Synes det verste kanskje er følelsen av at noe mangler. Er jo vant til å ha noe stappa under leppa 24/7 så :hungry: Det blir også en del småspising når suget kommer dessverre:sorry: Føler jeg har lagt på meg en del allerede!

Takk[emoji5] en fordel for alle - lukter jo ikke særlig digg heller, så mannen min ble i hvertfall fornøyd isj... husker den småspisingen altså, tror jeg glatt la på meg masse bare av ubevisst kompensering for suget[emoji28] men hold ut- det blir bedre! Tyggis er din nye bestevenn[emoji3]
 
Takk[emoji5] en fordel for alle - lukter jo ikke særlig digg heller, så mannen min ble i hvertfall fornøyd isj... husker den småspisingen altså, tror jeg glatt la på meg masse bare av ubevisst kompensering for suget[emoji28] men hold ut- det blir bedre! Tyggis er din nye bestevenn[emoji3]

Får prøve med tyggis;) foreløpig har det blitt en del søtsaker men nå som jula er over må jeg prøve å kutte ned:shy:
 
Jeg og slutta også å snuse når jeg fikk positiv test, har 12 dager uten. Synes det er tungt og har veldig lyst på snus på kvelden og til/fra jobb:dead: men har heldigvis sterk vilje. Har snusa i mange år, men har hatt opphold i to tidligere svangerskap og ammeperioder. Enten så husker jeg dårlig ellers så føles det hardere å slutte denne gangen:banghead::happy:
 
Flinke dere er:) Godt jobba og klapp på skulderen til dere alle:notworthy
 
Jeg slutta også i samme sekund som jeg fant ut at jeg var gravid nå :) Har snusa i 13 år foruten et opphold i forrige svangerskap + ammeperioden :p Kjenner at jeg har litt kort lunte, men ellers går det veldig greit! Har jo verdens beste motivasjon da :D
 
Jeg er ikke avhengig av røyk eller snus, men har en samboer som sluttet og røyke for noen år siden. Dere er jammen meg flinke som kutter ut på dagen med positiv test! Det skal man være mentalt sterk til for å klare! Råtøft av dere![emoji1]
 
Jeg sluttet å røyke når jeg fikk positiv test med førstemann

Ikke begynt etter heller. Røyker litt på fest men aldri ellers.

Flinke alle som alutter. [emoji173][emoji106]
 
Jeg slutta også på dagen, og nå har jeg vært 1 uke snusfri :) Det er som de andre også sier - verdens beste motivasjon for å slutte!
 
Snusboksen gikk rett i søpla med en gang etter positiv test! Men jeg har hatt det veldig av og på med den snusen. Men gud så godt å være kvitt den i grunn!

Vi er flinke[emoji119][emoji122]
 
Back
Topp