Slutta med snus samme dagen som jeg fikk positiv test, i dag har jeg vært snusfri i 17 dager!
Kjempestolt av meg selv, selvom mange sikkert mener at jeg burde sluttet tidligere. Jeg har forsøkt å slutte flere ganger men aldri holdt meg så lenge som nå. Denne graviditeten har virkelig vært verdens beste motivasjon til å slutte
Suget etter nikotin kommer selvsagt av å til men jeg har virkelig ikke lyst på snus. Noen andre som er i lignende situasjon? Hva gjør du når suget kommer?
Kjempestolt av meg selv, selvom mange sikkert mener at jeg burde sluttet tidligere. Jeg har forsøkt å slutte flere ganger men aldri holdt meg så lenge som nå. Denne graviditeten har virkelig vært verdens beste motivasjon til å slutte
Suget etter nikotin kommer selvsagt av å til men jeg har virkelig ikke lyst på snus. Noen andre som er i lignende situasjon? Hva gjør du når suget kommer?
Det blir også en del småspising når suget kommer dessverre
Føler jeg har lagt på meg en del allerede!
men har heldigvis sterk vilje. Har snusa i mange år, men har hatt opphold i to tidligere svangerskap og ammeperioder. Enten så husker jeg dårlig ellers så føles det hardere å slutte denne gangen