slutte med nattmat

Mailykke2

Forelsket i forumet
Dere har gitt med tips om å tynne ut flasken hennes på natten ettersom jeg fikk beskjed om at hun ikke trenger den..
Jeg skal i natt ned til 4 skjeer i flaksa, men jeg lurer på hvor mange dager og hvor langt ned jeg skal gå på antall skjeer før jeg begynner å bare gi vann?
hun får jo 180 ml, så de to siste nettene har hun fått 5 skjeer i, så tenkte å prøve med 4 i natt :P
Burde jeg etter hvert trappe ned på mengden også?
 
har dessverre ike noe erfaring med det, men sjekk ut om ikke ammehjelper har noen tips der :)
 

Du kan jo trappe litt ned på mengden jo mindre skjeer du tar i:-) Hvis du tar 150 ikveld med 3 skjeer? Du ser det bare an hvor lenge du må holde på, spørs hvordan hun reagerer på at melka blir tynnet ut. Jeg kom aldri så langt som at det bare ble vann, jeg var vel nede på 150 med 2 skjeer jeg tror jeg:-) Så det er bare å prøve seg fram å se hvordan det går:-)

Lykke til:-)

 


Lollimoi skrev:

Du kan jo trappe litt ned på mengden jo mindre skjeer du tar i:-) Hvis du tar 150 ikveld med 3 skjeer? Du ser det bare an hvor lenge du må holde på, spørs hvordan hun reagerer på at melka blir tynnet ut. Jeg kom aldri så langt som at det bare ble vann, jeg var vel nede på 150 med 2 skjeer jeg tror jeg:-) Så det er bare å prøve seg fram å se hvordan det går:-)


Lykke til:-)


OK :)
Virket ikke som hun reagerte noe på det i natt, men hun drakk hele flaska :P
 
Back
Topp