slutte med grøt??

gutten her sluttet med grøt da han var 7mnd han ville heller ha brødmat
jentungen kan enda finne på å spise grøt til frokost eller kvelds

sogn78 skrev:
Takk for svar her og. Bomma litt på ein tast, og posta før eg fekk skreve noko. Og no anar eg ikkje korleis eg får sletta tråden. Huff, hadde hatt godt av eit lite datakurs trur eg ;o)

hihi for å slette sender en til den som har vakt, vaktlista står på framsiden av forumet

sogn78 skrev:
Takk for svar her og. Bomma litt på ein tast, og posta før eg fekk skreve noko. Og no anar eg ikkje korleis eg får sletta tråden. Huff, hadde hatt godt av eit lite datakurs trur eg ;o)

du kan redigere det første innlegget ditt da...å skrive inn noe;)

Når de slutter å være baby når de er ett år.

Miss Fat skrev:

jaha?

Dette er vel valgfritt, man ser hvis de små blir leie av grøten og går da over til noe annet. Selv gir vi fremdeles litt grøt til kveldsmat i perioder, for å få avveksling av alt brødet. Og våre er nå 18 måneder.
 Så lenge de fremdeles liker det ser jeg ingen grunn til å slutte.

her gikk vi gradvis mer over til brødmat ved 14-16 mnder. Men han spiser så utrolig lite så i det siste har han fått en del grøt fordi det er det eneste han spiser godt av. Han er nå 2 år og 2 mndr :)

Miss Fat skrev:

Så de pakkene med 1 1/2 år og 2 år o.l. på ... de er til?? :P

Til HI.. mi slutta da hun var rundt 14-15mnd. Da ville hun ikke ha noe mer. 
Men om hun hadde spist hadde jeg gitt innimellom enda. Hun spiser helst ikke brød heller.

Min på tre spiser det hver kveld.. sover så dårlig om han spiser noen annen lett mat

Her var det slutt på grøten da snuppa var 7-8 mnd. Da måtte vi dyppe grøtskjeen i så mye fruktmos at det ble mer frukt enn grøt og mer gråt enn kos. Da var det lett å skifte til brødskive gitt!

Back
Topp