Slutte med cyclogest?

Prøvenr2

Glad i forumet
♡Novemberhjerter 2025♡
Dere som har vært/er gravide, hvor lenge brukte dere cyclogest? Jeg har vært på ultralyd i dag 7+2 og kan slutte. Kun brukt en tablett på kveld, så jeg syns egentlig det føles trygt og greit. Men vil høre hvor lenge dere andre har brukt allikevel? :happy:

Dere som har vært/er gravide, hvor lenge brukte dere cyclogest? Jeg har vært på ultralyd i dag 7+2 og kan slutte. Kun brukt en tablett på kveld, så jeg syns egentlig det føles trygt og greit. Men vil høre hvor lenge dere andre har brukt allikevel? :happy:
Jeg brukte fram til 7+5 :joyful:

Jeg brukte frem til uke 12, men det var bare fordi jeg var overhysterisk. Fikk beskjed om at jeg kunne slutte fra uke 6

Jeg trappa ned til én 5+3 (skulle egentlig slutte da), og slutta helt 6+0. Gikk helt fint!:happy: Fryseforsøk i naturlig syklus.

Brukte det til uke 10 første gang, og til tidlig ultralyd andre gang (uke 8 ish?). Det var skummelt å slutte begge gangene, men det gikk bra!!

Back
Topp