Slutte med ammeskjold

Pepperknotten

Forelsket i forumet
Noen som har noen lure tips til hvordan en slutter med ammeskjold? Minien klarte ikke å ta brystet, men med skjold gikk det etter hvert. Det kjipe er jo at en må styre med skjold og pumpe i tillegg, så trenger noen lure tips til hvordan jeg får han til å ta puppen nå som han er litt større!
 
Jeg klemte på brystet, slik at det kom ut litt melk, skviset brystvorter til en hamburger og dytta den inn i munnen på lillegull. Et gikk utmerket! Nå tar hun brystet uten problemer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg pleide å ha på skjoldet i et par minutter til melken kom og knoppen godt "dratt"ut. Da var det lettere for han å ta puppen. Skjold er no herk, men nødvendig i noen tilfeller :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Sniker fra august :)

Vi slutta etter ca en uke sist, jeg brukte Pga JM påstod jeg måtte ha det Pga innover brystvorter, noe jeg ikke hadde (dusteJM!). Det gikk helt fint å bare kutte tvert her, klemte puppen så den ble litt lettere å få fatt i og åpna munnen hand høyt med å putte en finger inn i mellom overkjeven og underkjeven hans, i munnviken liksom :) da fikk han godt tak.
 
Har gått veldig fint å slutte, er nesten kvitt det nå :) har bare øvd på å spise "vanlig" pupp, så har han skjønt det etter hvert :)
 
Back
Topp