Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her opplever jeg ham som vanskelig å legge i perioder , når han derimot ikke har sovet er han mye lettereAbsolutt ikke. Her sover han nesten mer enn noen gang! Alltid hatt godt sovehjerte, så blir nok en stund til vi kutter dagsovingen. I ferien har han til og med trengt to lurer flere dager.
Her opplever jeg ham som vanskelig å legge i perioder , når han derimot ikke har sovet er han mye lettere
Her ber han fortsatt om å sove om kvelden Skikkelig murmeldyr!
Høres ut som din er klar for å kutte dagsovingen.
Har gjort ett forsøk på å hoppe over luren dag , og klarte det , men kl 15 (jeg snudde ryggen til i 2 sek ) slukna han på sofaen stakkar , jeg fikk vekt ham ganske raskt ,men han sovna igjen flere ganger mens han stod oppreist .... Men ved hjelp av ulike aktiviteter , tegning , lek mm fikk jeg holdt han våken og vi kom over det og nå håper jeg han sovner godt til kvwlden
Har vært litt sjau etter vi var på ferie men ca 20-2030
I gå var vi dog på hs for mål å vei, drop inn, og spurte hs om dette med søvn, og hun sa det er ingen fasit på når barn slutter å sove, men anbefalte å prøve å legge ham tidligere, og la ham sove på dagen ved behov ,
I går lot jeg han ikke sove på dagen , og han var kjempe trøtt ved 15 tiden men vi kom oss gjennom.det ved å drive på med ulike aktiviteter .... begynte kveldstellet ca kl 1815 , han var i seng ca kl 19, sovna ca 1915 ... og har sove helt til kl 07, altså nesten 12 timer, kjempe deilig ! Men lurer på om jeg skal la gam sove litt idag på dagen eller om jeg skal la det være,
Mannen og jeg har hvertfall bestemt oss for att vi skal legge om vanene til å være hjemme kl 17 , slik att han kan leke litt, se bt , kveldsmat og i seng til sju