Slutte å røyke

jeg har holdt meg i 2 uker nå[:D] *så stolt*[:D][:D]
i begynnelse tok jeg en snus når det verste røykesuget kom. ble sjeldnere og sjeldnere og nå har jeg ikke snust på 5 dager heller[:)]

ORIGINAL: **Shakira**

jeg har holdt meg i 2 uker nå[:D] *så stolt*[:D][:D]
i begynnelse tok jeg en snus når det verste røykesuget kom. ble sjeldnere og sjeldnere og nå har jeg ikke snust på 5 dager heller[:)]

mamma har faktisk sluttet nå hun og, hun bruker den inhalatoren, hun synest den er helt fantastisk.
hun har prøvd å slutte mange ganger å har ikke fått det til før nå[:D]

ORIGINAL: **Shakira**

mamma har faktisk sluttet nå hun og, hun bruker den inhalatoren, hun synest den er helt fantastisk.
hun har prøvd å slutte mange ganger å har ikke fått det til før nå[:D]

Så bra[:)] Jeg må bruke sugetablettene til nikotinell. Brukte først tyggis, men synes tablettene fungerer helt fantastisk og det er første gang jeg i det hele tatt har prøvd å slutte å røyke. Synes det er bra jeg og har holdt i over 2 mnd nå [:D] Kjenner jo røykesuget, men det er jo fordi jeg tilfører nikotin gjennom tablettene. Savner ikke å ha noe i hendene eller selve det å røyke, bare det å roe seg ned med en røyk etter morgenstresset[;)]

Jeg var røykfri fra des 07, til sept 08. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg begynte igjen. [:@]

Har prøvd å slutte nå på nyåret, bare kutte tvert liksom, men det funket ikke for MEG.
JEG må nok trappe ned først, og det går veldig fint. Det sitter jo mellom ørene dette her.
Har også hørt masse positivt om boka til Allen Carr "endelig ikke-røyker". Jeg leste halve... [8D]

Har også vurdert hypnose, vet det har virket på flere.

Back
Topp