Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: skytte76
Har ikke prøvd inhalatoren da jeg synes det blir for teit å "tørrøyke" på noe som ikke ligner en røyk, men jeg har brukt tyggegummi fra Nicotinell og bruker nå sugetablettene istedet. Merker at det blir mindre og mindre for hver uke. Jeg har passert 8 uker nå (sluttet 1. november) og klarer meg helt fint. Jeg har heller aldri savnet å måtte ha noe mellom fingrene. Dessuten har jeg en jobb hvor det ville sett ganske teit ut med en slik inhalator[;)] Sitter i resepsjonen ganske ofte[;)] Synes fra uke 4- 6 var det jævligste og holdt på å fly på veggen, men jeg er sta som et esel og vel så det, så for meg er det ingen vei tilbake[:)]
ORIGINAL: Fridasinmamma
Har ikke prøvd inhalatoren da jeg synes det blir for teit å "tørrøyke" på noe som ikke ligner en røyk, men jeg har brukt tyggegummi fra Nicotinell og bruker nå sugetablettene istedet. Merker at det blir mindre og mindre for hver uke. Jeg har passert 8 uker nå (sluttet 1. november) og klarer meg helt fint. Jeg har heller aldri savnet å måtte ha noe mellom fingrene. Dessuten har jeg en jobb hvor det ville sett ganske teit ut med en slik inhalator[;)] Sitter i resepsjonen ganske ofte[;)] Synes fra uke 4- 6 var det jævligste og holdt på å fly på veggen, men jeg er sta som et esel og vel så det, så for meg er det ingen vei tilbake[:)]
Så flink du har vært[;)]
Kan jeg spørre om hvor mange du røyket om dagen? Hvor avhengig var du lissom?[:)]
ORIGINAL: GreenLady
Jeg slutta for 2,5 mnd siden [:D]
Røyka da ca 15 om dagen eller mer. [:)] Og tro meg, jeg kjenner røyksuget enda jeg! Helt ekstremt til tider. Men har prøvd meg nå uten røyk i fylla også, og jeg holdt det fint ut. [:D] *jej*
Jeg fikk bare en tankegang da jeg ble dårlig for noen mnd siden at om det skjer noe, og røyken er skylda, er det faktisk bare min skyld at det skjer. Så jeg slutta på dagen, på impuls. Og har klart meg uten røyk i 2,5 mnd [:D][:D][:D]
Lykke til! [:D]
ORIGINAL: sas
Dere som har sluttet å røyke men som faktisk slet veldig med det..hvordan gikk dere frem?Noen som har prøvd den nicorette inhalatoren? Hvordan er den?
ORIGINAL: Heijdii
Jeg sluttet på dagen 31 desember 2009, å har ikke brukt noe..
DEILIG ER DET, kvitt røykesuget å alt!![:)]
Hvor lenge tror du det varer? [;)]
ORIGINAL: Kal-El
Jeg sluttet på dagen tvert, tenkte ut hvordan jeg skulle gjøre det og kom frem til at jeg skulle gå å tenke bare positivt om røyk hele tiden, sette meg i situasjoner jeg røyket ofte, og ikke erstatte det med noe. Med andre ord å gjøre det til et skikkelig helvete. Hvis man da klarer seg gjennom de 3-4 helvetesdagene er det ingenting igjen å være "redd" for eller måtte "unngå", de fysiske/psykiske abstinensene avtar kraftig, og dermed blir all ettertid barnemat i forhold til de 3-4 første dagene.
Virket 100% her (røyker igjen nå, men jeg begynte igjen av helt andre medisinske årsaker hvor jeg trodde svimmelhet jeg hadde i nesten 3 år var pga. nikotinslutt, lang historie).