*Slutte-å-røyke-tråd*

Zoobles

Forelsket i forumet
Skal vi ha en sånn tråd? er det andre som røyker og har tenkt å slutte nå?

jeg røyka før men slutta 2 mnd før jeg ble gravid[:)][:)]men av en eller anna grunn så har jeg fått mer lyst på no etter jeg ble gravid men sikkert for at jeg føler jeg trenger noe å roe meg ned på[;)] men lykke til me å slutte å røyke,det er ganske tøft å slutte men absolut verdt det[:)]

jeg har ikke røyka på 5 dager og holder på med endelig ikke røyker boka.. den funker her i gården...

ORIGINAL: mirakelimage

jeg har ikke røyka på 5 dager og holder på med endelig ikke røyker boka.. den funker her i gården...

fungerer den?? leste halve boka en gang men orket ikke lese ferdig he he he.. har issom ikke troa på den jeg[;)]

jeg har røykt 5 i dag.. ikke bra, men skal sjerpe meg!!
denne gangen skal jeg klare det! har meldt meg inn i slutta.no! hehe

ORIGINAL: Luna_girl

jeg har røykt 5 i dag.. ikke bra, men skal sjerpe meg!!
denne gangen skal jeg klare det! har meldt meg inn i slutta.no! hehe

jeg sliter med det samme selv [&o] begynte å røyke igjen for fullt når jeg ikke klarte å amme emiia og hun gikk over kunn på flaske

ORIGINAL: Sikon

Jeg slutta å røyke da vi flyttet inn i nyhuset i november 08! Ny start tenkte jeg, pluss at sambo satte et ultimatum. Enten barn eller røyken, han ville jeg skulle slutte å røyke før vi begynte å prøve, og da var jo valget enkelt! Jeg er så takknemmelig for at han har slike meninger, og har ikke røyka siden da!! *stolt*

Så heldig du er! og kjempe flink som klarte det!!:)
Jeg har en mann som røyker,men har sagt til han at det hadde vert best om vi slutta sammen, men an sier at han orker ikke det, men han skal prøve å ikke røyke hjemme, kun på jobb, så det hjelper jo litt da:)

Men jeg skal klare dette om jeg må gjøre det alene, jeg har jo snart 2 barn, og må tenke på dem. og økonomien!!

Jeg slutta for omtrent en måned siden jeg, og jeg slutta på dagen jeg fant ut at jeg var gravid[:)] Har egentlig ikke hatt lyst på røyk heller.. Etter at jeg ble gravid så ble jeg kvalm vær gang jeg tok en røyk..

Back
Topp