Agnete
Forumet er livet
Her fikk jeg henne til å drikke litt hvis mm var helt fersk, altså ikke fryst og varmet igjen
Vanlig kopp funker best her, eller tutekopp fra avent med silikontupp
Da skal jeg prøve med sånne kopper og fersk melk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her fikk jeg henne til å drikke litt hvis mm var helt fersk, altså ikke fryst og varmet igjen
Vanlig kopp funker best her, eller tutekopp fra avent med silikontupp
Lov å håpe. Hjalp ikke her haha. Forresten holdt mini tutekoppene selv når han var 5 mnd. Kanskje det kan hjelpe om hun har kontrollen selv?
Skal prøve på dagen jeg Må lyse på er det litt uaktuelt, må lære babyen forskjell på dag og natt
Hørte noen fikk det til om mor dro ut av huset og far måtte gi. Da var ikke puppen et valg
Uff.. Prøv kopp, sprøyte, skje...Har prøvd, måtte komme tilbake igjen, var ikke aktuelt
Tanta mi måtte holde flasken inntil puppen, slik av barnet luktet puppen. Etter en uke likte nevøen min farta på flaska så godt at han droppet puppen.Uff.. Prøv kopp, sprøyte, skje...
Godt det hjalp til slutt daTanta mi måtte holde flasken inntil puppen, slik av barnet luktet puppen. Etter en uke likte nevøen min farta på flaska så godt at han droppet puppen.
Han var 8 mndr og tante var lei
Ja, hun var passe lei. Hun fullammet og var klar for å gå ut av huset aleneGodt det hjalp til slutt da
Det tror jeg på.. Her skal jeg prøve å tilvenne flaske tidlig. Slik at jeg kan reise ut en liten tur aleneJa, hun var passe lei. Hun fullammet og var klar for å gå ut av huset alene
I slekta mi har det var bare vært flaskenektere. Helt til jeg fikk førstemann som var puppernekter Men det kan være lurt å vente litt med flaska, så de ikke blir helt forvirretDet tror jeg på.. Her skal jeg prøve å tilvenne flaske tidlig. Slik at jeg kan reise ut en liten tur alene
Det er det jeg og mine brødre var også, så mamma fikk aldri fred.I slekta mi har det var bare vært flaskenektere. Helt til jeg fikk førstemann som var puppernekter Men det kan være lurt å vente litt med flaska, så de ikke blir helt forvirret