Slutta

Linn0308

Betatt av forumet
Nå er d 2 uker siden jeg kastet røyken. Å i dag røk snusen også. Røykeslutt var planlagt før jeg fikk posetiv test. ( er litt ferierøyker) snuser til vanlig.

Trenger tips for og glemme ut at jeg har lyst på snus.
Sunn snacks etc.
Holder på å klikke. Men vet jo at det er det beste for både baby og meg. Skal klare dette !!!

Det var ei her inne som hadde skrevet at når hun følte sug, så tenkte hun på seg selv som en ikke røyker. Altså at det suget hun kjente ikke kan ha vært til røyk eller snus, for hun hadde aldri røykt. Syns den var litt fin, funket bra for meg. Når jeg får lyst på en røyk så tenker jeg, hva er det nå kroppen vi ha... Ja kanskr jeg er tørst, vil ha noe å spise el. Kobler det opp mot noe annet enn røykesuget om du skjønner. Psykologisk lurespill. Avhengigheten sitter jo mest i hodet ;) lykke til jaffal :)

Excuse me, Damn that autocorrect!

Bra jobba:-) jeg slutta med snus en mnd før jeg ble gravid- etter x-antall år, helt forferdelig, følte meg psykisk sliten av å tenke på den hele tiden. Hos meg hjalp det med lakris drops og tyggis- ble nesten avhengi av de:-) også spiste jeg endel frukt, måtte ha noe å tygge på:-o trudde aldri det skulle bli bedre, men det ble det:-) nå tenker jeg ikke på den, herlig. Lykke til videre!!

Back
Topp