Bittelille søster/bror
Glad i forumet
Er det fler? Jeg har vært uten snus i 27 dager nå. Slutta med en gang jeg fikk positiv test. Jeg er stolt over at det har gått så bra
)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg slutta med engang, gikk over på nikotin fri til å slutte helt. Var null problem når man har så god motivasjon
Ja men så kom kvalmen å lukta gjor meg kvalm så da var det enda lettereKjente du noe sug etter snus den første tiden da?![]()
Så bra! Ja, deg gjør jeg også, men det har begynt å gi segJeg sluttet også å snuse med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, 15 dager siden idagsavner det innimellom da!
Ja det er de som er verst. Eller jeg pleide å snuse i dusjen jeg da, hahahahahaSå bra! Ja, deg gjør jeg også, men det har begynt å gi segmerket det spesielt godt når kroppen var vant til å få snus. Etter mat, når jeg står opp, etter dusjen osv
![]()
Er det fler? Jeg har vært uten snus i 27 dager nå. Slutta med en gang jeg fikk positiv test. Jeg er stolt over at det har gått så bra)
Men når jeg først klarte å slutte så har det egentlig gått overraskende greit selvom jeg kjenner selvfølgelig suget innimellom. Samboeren min måtte også slutte når jeg slutta så det har nok hjulpet en del selvom lunta har vært kort her i hus 
Haha.. Ja, det gjorde jeg noen ganger også, men når jeg ikke gjorde det så var det om å gjøre å komme seg fort utJa det er de som er verst. Eller jeg pleide å snuse i dusjen jeg da, hahahahaha![]()