Slutta med snus ?

Jeg slutta med engang, gikk over på nikotin fri til å slutte helt. Var null problem når man har så god motivasjon

Sluttet noen måneder før vi ble gravid:):)

Godt jobbet med snusfri i 27 dager! Hurraaa:D

Jeg sluttet også å snuse med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, 15 dager siden idag :) savner det innimellom da!

Bruker nikotinfri (fy det er fælt, men jeg blir så sint uten), gjort det siden jeg fikk positiv test. Forrige gang jeg var gravid slutta jeg på dagen, uten å bruke nikotinfri snus. Seks uker før termin fikk jeg et forferdelig snussug, da sprakk jeg. Savnet ikke snusen før det. Spent på hvordan det går denne gangen. :(

Så bra! Ja, deg gjør jeg også, men det har begynt å gi seg:) merket det spesielt godt når kroppen var vant til å få snus. Etter mat, når jeg står opp, etter dusjen osv :p
Ja det er de som er verst. Eller jeg pleide å snuse i dusjen jeg da, hahahahaha :p

Er det fler? Jeg har vært uten snus i 27 dager nå. Slutta med en gang jeg fikk positiv test. Jeg er stolt over at det har gått så bra :))

Ja jeg klarte ikke å slutte med en gang jeg fikk positiv test men etter noen dager heldigvis! :happy: Men når jeg først klarte å slutte så har det egentlig gått overraskende greit selvom jeg kjenner selvfølgelig suget innimellom. Samboeren min måtte også slutte når jeg slutta så det har nok hjulpet en del selvom lunta har vært kort her i hus :p 27 dager i dag:happy:
Du har all grunn til å være stolt;)

Back
Topp